۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۳۲۲۵۰
امام جمعه لردگان:

حماسه 9دي، توطئه هاي دشمنان اسلام را از بين برد

امام جمعه لردگان با اشاره به اين که حماسه 9دي سبب تثبيت نظام و انقلاب اسلامي شد، گفت: حماسه 9 دي توطئه هاي دشمنان اسلام را از بين برد و پايه ها و ريشه هاي انقلاب اسلامي را محکم کرد.
حماسه 9دي، توطئه هاي دشمنان اسلام را از بين برد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام حسن انصاري، امام جمعه لردگان، در جلسه هماهنگي يوم الله 9 دي روز بصيرت و تجديد ميثاق با ولايت در محل سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان گفت: ملت ايران باحضور پرشور خود در صحنه هاي انقلابي هرگز نخواهند گذاشت که دشمن از طريق فتنه و جلوه دادن باطل به جاي حق به اهداف خود برسد.
انصاري افزود: در جريان فتنه سال 88 که دشمنان داخلي و خارجي  دست به دست هم داده بودند تا انقلاب و اسلام ناب ما را زير سوال ببرند و با تفرقه افکني بين امت بر ايران اسلامي لطمه وارد کنند؛ مردم آگاهانه و بنا بر درايت و فرمايشات مقام معظم رهبري و با حضور خود جوش خود در راهپيمايي عظيم و حماسي نهم دي شرکت کردند و حماسه اي تاريخي و ماندگار در جهان آفريدند و نقش فتنه و دشمنان خارجي را در اين نيت شوم برملا ساختند.

وي به برگزاري مراسم مربوط به نهم دي در شهرستان لردگان تاکيد کرد و افزود: لازم است مسئولين و آحاد مردم در شهرستان با همکاري و همياري همديگر نسبت به برگزاري هر چه باشکوه تر مراسم 9 دي تلاش کنند.

امام جمعه لردگان اشاره داشت: به همين مناسبت مراسم يوم الله 9 دي در شهر لردگان روز پنج شنبه 9 دي ماه 95  ساعت 10 صبح در محل مصلاي بزرگ اولي الامر شهر لردگان با حضور سخنران حجت الاسلام پورخاقان برگزار مي شود.

گفتني است مراسم 9 دي در چهار بخش ديگر شهرستان لردگان (منج، فلارد، خانميرزا و سردشت) به ترتيب با حضور سخنرانان حجت الاسلام فرامرزي، حجت الاسلام بخشايش پور امام جمعه فلارد، حجت الاسلام معزي امام جمعه آلوني و حجت الاسلام منصوري در همين روز برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج/630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۱:۱۱

25 Jan 2020