کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر فارسان گفت:

زائرین اربعين امام حسین (ع) تمام زیبایی سفر اربعين را به ثبت برسانند

14 آبان 1395 ساعت 14:53

امام جمعه شهر فارسان گفت: زائرین اربعين امام حسین (ع) با پرهیز از هرگونه رفتار تفرقه آمیز، در جهت کسب نورانیت و معنویت، تمامی نقاط مثبت و زیبای سفر اربعين را جهت دیگران و نسلهاي آینده به ثبت برسانند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي نماز جمعه امروز فارسان گفت: حضور پررنگ مردم ما از سليقه هاي مختلف در طول دوران پس از انقلاب نشانگر اینست که به دين و مذهب و انقلاب و نظام اسلامي خويش معتقد و با هر گرايش و سليقه اي که باشند و یا از هر مسئولي که گله و شکوه داشته باشند باز هم نسبت به اصل نظام و انقلاب وفادارند.

وي تصريح کرد: لذا بر دست اندرکاران و مسئولين در رده هاي مختلف و تريبون داران از جريانات مختلف سياسي است که از اين فرصت ايجاد شده مردمي در جهت تحکيم وحدت و اتحاد بين اقشار مختلف در راستاي فرهنگ ديني انقلابي کشور و خط نوراني امام و شهدا و ولايت و رفع مشکلات مردم بکوشند و برنامه ريزي مجدانه داشته باشند.

وي اظهار داشت: زائرين اربعين امام حسين (ع) با پرهيز از هرگونه رفتار تفرقه آميز، در جهت کسب نورانيت و معنويت، تمامي نقاط مثبت و زيباي سفر اربعين را جهت انتقال به ديگران و نسلهاي آينده به ثبت برسانند.

وي به اهميت نماز اشاره داشت و گفت: نماز را جدي بگيريد،خداوند نيز بين همه عبادت ها نماز را مورد تاکيد قرار داده است و نماز اول وقت است که برکت را فراوان مي کند. نماز تنها عبادت مشترک بين همه دين ها مي باشد.

وي به فرهنگ اشاره داشت و تصريح کرد: فرهنگ يعني عدم برخورد، روش زندگي کردن، روش کار کردن، اعتقادات، باورها، رفتارها و ... . فرهنگ يعني کليه امور در زندگي، تا مي توانيم فرهنگ بياموزيم ولي فرهنگ ها را قاطي نکنيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 


کد مطلب: 31556

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31556/زائرین-اربعين-امام-حسین-ع-تمام-زیبایی-سفر-ثبت-برسانند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir