۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۳۱۵۵۶
امام جمعه شهر فارسان گفت:

زائرین اربعين امام حسین (ع) تمام زیبایی سفر اربعين را به ثبت برسانند

امام جمعه شهر فارسان گفت: زائرین اربعين امام حسین (ع) با پرهیز از هرگونه رفتار تفرقه آمیز، در جهت کسب نورانیت و معنویت، تمامی نقاط مثبت و زیبای سفر اربعين را جهت دیگران و نسلهاي آینده به ثبت برسانند.
زائرین اربعين امام حسین (ع) تمام زیبایی سفر اربعين را به ثبت برسانند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي نماز جمعه امروز فارسان گفت: حضور پررنگ مردم ما از سليقه هاي مختلف در طول دوران پس از انقلاب نشانگر اینست که به دين و مذهب و انقلاب و نظام اسلامي خويش معتقد و با هر گرايش و سليقه اي که باشند و یا از هر مسئولي که گله و شکوه داشته باشند باز هم نسبت به اصل نظام و انقلاب وفادارند.

وي تصريح کرد: لذا بر دست اندرکاران و مسئولين در رده هاي مختلف و تريبون داران از جريانات مختلف سياسي است که از اين فرصت ايجاد شده مردمي در جهت تحکيم وحدت و اتحاد بين اقشار مختلف در راستاي فرهنگ ديني انقلابي کشور و خط نوراني امام و شهدا و ولايت و رفع مشکلات مردم بکوشند و برنامه ريزي مجدانه داشته باشند.

وي اظهار داشت: زائرين اربعين امام حسين (ع) با پرهيز از هرگونه رفتار تفرقه آميز، در جهت کسب نورانيت و معنويت، تمامي نقاط مثبت و زيباي سفر اربعين را جهت انتقال به ديگران و نسلهاي آينده به ثبت برسانند.

وي به اهميت نماز اشاره داشت و گفت: نماز را جدي بگيريد،خداوند نيز بين همه عبادت ها نماز را مورد تاکيد قرار داده است و نماز اول وقت است که برکت را فراوان مي کند. نماز تنها عبادت مشترک بين همه دين ها مي باشد.

وي به فرهنگ اشاره داشت و تصريح کرد: فرهنگ يعني عدم برخورد، روش زندگي کردن، روش کار کردن، اعتقادات، باورها، رفتارها و ... . فرهنگ يعني کليه امور در زندگي، تا مي توانيم فرهنگ بياموزيم ولي فرهنگ ها را قاطي نکنيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۱:۰۰

27 Dec 2019