کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامي شهرستان كيار:

پيكان وانت با ۱۳ميليون ريال خلافي روانه پارکينگ شد

27 مرداد 1395 ساعت 13:16

فرمانده انتظامي شهرستان كيار گفت: پس از توقف يک دستگاه پيكان وانت و استعلام به دست آمده، مشخص شد اين خودرو داراي مبلغ ۱۳ميليون و ۱۸۰هزار ريال خلافي معوقه در سيستم اجرائيات راهور است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ علي رازاني فرمانده انتظامي شهرستان كيار در تشريح اين خبر اظهار کرد: در راستاي برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز مأموران پليس راهور شهرستان كيار هنگام کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه پيكان وانت را به علت تخطي از قوانين و مقررات راهنمائي و رانندگي متوقف کردند.

وي افزود: پس از توقف خودرو و استعلام به دست آمده، مشخص شد اين خودرو داراي مبلغ ۱۳ميليون و ۱۸۰هزار ريال خلافي معوقه در سيستم اجرائيات راهور است.

سرهنگ رازاني خاطرنشان کرد: براساس ماده ۸ قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه وسيله نقليه‌اي به ۱۰ ميليون ريال برسد پليس راهنمائي و رانندگي مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ، مالك نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، وسيله نقليه توقيف و از تردد آن جلوگيري و در صورت مشاهده توقيف خواهند شد.

فرمانده انتظامي شهرستان كيار تصريح کرد: باتوجه به اينكه برابر قانون؛ پليس از ادامه حركت خودروهاي بالاي يك ميليون تومان خلافي جلوگيري خواهد كرد توصيه مي‌شود رانندگان استعلام لازم را از طريق كد دستوري #۱۱۰* و يا سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ در خصوص گواهينامه و خلافي خودرو اخذ كنند تا در هنگام تردد در معابر و جاده‌ها مشكلي به وجود نيايد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 30026

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30026/پيكان-وانت-۱۳ميليون-ريال-خلافي-روانه-پارکينگ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir