۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۰۰۲۶
فرمانده انتظامي شهرستان كيار:

پيكان وانت با ۱۳ميليون ريال خلافي روانه پارکينگ شد

فرمانده انتظامي شهرستان كيار گفت: پس از توقف يک دستگاه پيكان وانت و استعلام به دست آمده، مشخص شد اين خودرو داراي مبلغ ۱۳ميليون و ۱۸۰هزار ريال خلافي معوقه در سيستم اجرائيات راهور است.
پيكان وانت با ۱۳ميليون ريال خلافي روانه پارکينگ شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ علي رازاني فرمانده انتظامي شهرستان كيار در تشريح اين خبر اظهار کرد: در راستاي برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز مأموران پليس راهور شهرستان كيار هنگام کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه پيكان وانت را به علت تخطي از قوانين و مقررات راهنمائي و رانندگي متوقف کردند.

وي افزود: پس از توقف خودرو و استعلام به دست آمده، مشخص شد اين خودرو داراي مبلغ ۱۳ميليون و ۱۸۰هزار ريال خلافي معوقه در سيستم اجرائيات راهور است.

سرهنگ رازاني خاطرنشان کرد: براساس ماده ۸ قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه وسيله نقليه‌اي به ۱۰ ميليون ريال برسد پليس راهنمائي و رانندگي مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ، مالك نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، وسيله نقليه توقيف و از تردد آن جلوگيري و در صورت مشاهده توقيف خواهند شد.

فرمانده انتظامي شهرستان كيار تصريح کرد: باتوجه به اينكه برابر قانون؛ پليس از ادامه حركت خودروهاي بالاي يك ميليون تومان خلافي جلوگيري خواهد كرد توصيه مي‌شود رانندگان استعلام لازم را از طريق كد دستوري #۱۱۰* و يا سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ در خصوص گواهينامه و خلافي خودرو اخذ كنند تا در هنگام تردد در معابر و جاده‌ها مشكلي به وجود نيايد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۱:۳۶

24 Jan 2020