کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در بخش بازفت برگزار می‌شود

9 فروردين 1395 ساعت 13:42

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیهما) از سوی حوزه علمیه و ستاد برگزاری مراسم جشن میلاد فاطمی بخش بازفت و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مدت سه روز در این بخش برگزار می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام علی‌رضا ملک‌محمدی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیهما) از روز سه‌شنبه ۱۰ فروردین‌ماه به مدت سه روز و با سخنرانی خطیب توانا حجت‌الاسلام و المسلمین صابری اراکی از ساعت ۱۱ صبح در حوزه علمیه بازفت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از پایان مراسم، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اقامه خواهد شد و سپس همگان از سفره پربرکت اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، بازدید از مساجد این بخش، بررسی فعالیت‌های فرهنگی، مشکلات عمرانی مساجد و اتخاذ تدابیر برای رفع مشکلات فرهنگی این منطقه از مهم‌ترین محورهای سفر نماینده ولی‌فقیه در استان به بازفت است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27985

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27985/جشن-میلاد-حضرت-فاطمه-زهرا-س-بخش-بازفت-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir