۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۷۹۸۵
با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در بخش بازفت برگزار می‌شود

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیهما) از سوی حوزه علمیه و ستاد برگزاری مراسم جشن میلاد فاطمی بخش بازفت و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مدت سه روز در این بخش برگزار می‌شود.
جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در بخش بازفت برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام علی‌رضا ملک‌محمدی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیهما) از روز سه‌شنبه ۱۰ فروردین‌ماه به مدت سه روز و با سخنرانی خطیب توانا حجت‌الاسلام و المسلمین صابری اراکی از ساعت ۱۱ صبح در حوزه علمیه بازفت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از پایان مراسم، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اقامه خواهد شد و سپس همگان از سفره پربرکت اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، بازدید از مساجد این بخش، بررسی فعالیت‌های فرهنگی، مشکلات عمرانی مساجد و اتخاذ تدابیر برای رفع مشکلات فرهنگی این منطقه از مهم‌ترین محورهای سفر نماینده ولی‌فقیه در استان به بازفت است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۹:۱۴

29 Dec 2019