کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نهمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان لردگان برگزار شد

سایت خبری سلام لردگان , 22 اسفند 1394 ساعت 9:11

مدير اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان با هدف بررسي وضعيت اشتغال در اين شهرستان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ عيسي حسني، مدير ورزش و جوانان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: نهمين ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان به حضور معاون فرماندار و اعضاي اين ستاد با بررسي وضعيت جوانان و همچنين برنامه‌ريزي در خصوص اوقات فراغت در سال آينده تشکيل شد.

اسدالله جليل معاون فرمانداري لردگان، در ابتداي اين جلسه گفت: تسهيلات پرداختي به جوانان در اين شهرستان با نيازمندي‌ها هم‌خواني ندارد و مي‌طلبد که در سال آينده، بانک‌هاي عامل در شهرستان لردگان براي افزايش اعتبارات تخصصي در حوزه اشتغال و ازدواج شهرستان عملکرد بهتري داشته باشند.

امام جمعه شهرستان لردگان نيز گفت: اوقات فراغت جوانان بايد به عنوان يکي از موثرترين فرصت‌ها براي ايجاد روحيه نشاط، علم‌آموزي و فرهنگ‌سازي بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

حجت‌الاسلام حسن انصاري افزود: در سلامت روحي و جسمي جوانان بايد به نشاط، تحرک اجتماعي توجه کرد و با تامين نيازهاي اين قشر که بيش‌از 30 درصد جمعيت شهرستان را تشکيل مي‌دهند نسبت به غني‌سازي اوقات فراغت توجه کرد.

مدير ورزش و جوانان لردگان نيز در ادامه اين جلسه با اشاره به احاديث ديني مربوط به جواني گفت: بيش از 80 هزار جوان در اين شهرستان وجود دارد که بايد تامين اشتغال، ازدواج و مسکن اين قشر در اولويت برنامه‌ريزي مسئولان باشد.

عيسي حسني با اشاره به تشکيل هفت سازمان مردم نهاد جوانان در اين شهرستان گفت: اين تشکل‌ها در حوزه‌هاي سلامت، مهارت‌هاي زندگي، بحران خشکسالي و کمبود آب، بهداشت و اعتياد به انجام فعاليت‌هاي عام‌المنفعه خواهند پرداخت.

درپايان اين جلسه مقرر گرديد که بانک‌ها نسبت به ارائه گزارش در خصوص وام‌‌هاي پرداختي در سال 94 و شبکه بهداشت نيز در خصوص تشکيل پرونده سلامت براي جوانان 18 تا 29 سال اقدام کنند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 


کد مطلب: 27822

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27822/نهمين-جلسه-ستاد-ساماندهي-امور-جوانان-لردگان-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir