۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۲۷۸۲۲

نهمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان لردگان برگزار شد

مدير اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان با هدف بررسي وضعيت اشتغال در اين شهرستان برگزار شد.
نهمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان لردگان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ عيسي حسني، مدير ورزش و جوانان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: نهمين ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان به حضور معاون فرماندار و اعضاي اين ستاد با بررسي وضعيت جوانان و همچنين برنامه‌ريزي در خصوص اوقات فراغت در سال آينده تشکيل شد.

اسدالله جليل معاون فرمانداري لردگان، در ابتداي اين جلسه گفت: تسهيلات پرداختي به جوانان در اين شهرستان با نيازمندي‌ها هم‌خواني ندارد و مي‌طلبد که در سال آينده، بانک‌هاي عامل در شهرستان لردگان براي افزايش اعتبارات تخصصي در حوزه اشتغال و ازدواج شهرستان عملکرد بهتري داشته باشند.

امام جمعه شهرستان لردگان نيز گفت: اوقات فراغت جوانان بايد به عنوان يکي از موثرترين فرصت‌ها براي ايجاد روحيه نشاط، علم‌آموزي و فرهنگ‌سازي بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

حجت‌الاسلام حسن انصاري افزود: در سلامت روحي و جسمي جوانان بايد به نشاط، تحرک اجتماعي توجه کرد و با تامين نيازهاي اين قشر که بيش‌از 30 درصد جمعيت شهرستان را تشکيل مي‌دهند نسبت به غني‌سازي اوقات فراغت توجه کرد.

مدير ورزش و جوانان لردگان نيز در ادامه اين جلسه با اشاره به احاديث ديني مربوط به جواني گفت: بيش از 80 هزار جوان در اين شهرستان وجود دارد که بايد تامين اشتغال، ازدواج و مسکن اين قشر در اولويت برنامه‌ريزي مسئولان باشد.

عيسي حسني با اشاره به تشکيل هفت سازمان مردم نهاد جوانان در اين شهرستان گفت: اين تشکل‌ها در حوزه‌هاي سلامت، مهارت‌هاي زندگي، بحران خشکسالي و کمبود آب، بهداشت و اعتياد به انجام فعاليت‌هاي عام‌المنفعه خواهند پرداخت.

درپايان اين جلسه مقرر گرديد که بانک‌ها نسبت به ارائه گزارش در خصوص وام‌‌هاي پرداختي در سال 94 و شبکه بهداشت نيز در خصوص تشکيل پرونده سلامت براي جوانان 18 تا 29 سال اقدام کنند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۱:۱۱

27 Dec 2019