کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل خبر داد

محور پل ملک اردل در حال بازگشايي است

10 دی 1394 ساعت 15:26

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل گفت: تمامي محورهاي ارتباطي اين شهرستان باز است و در حال حاضر تنها محور مسدود پل ملک است که با تلاش راهداران تا عصر امروز بازگشايي مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد حسين‌پور رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه با اشاره به بارش قابل توجه برف در سطح شهرستان اظهار کرد: از همان ساعات آغازين شروع بارش ماشين‌آلات برف‌روبی وارد محورها شده و به صورت آماده‌باش کامل براي خدمت‌رساني به مسافران و رانندگان و بازگشایی جاده‌ها تا هم‌اکنون مشغول فعاليت هستند.

حسين‌پور گفت: تمامي محورهاي ارتباطي اين شهرستان باز است و در حال حاضر تنها محور مسدود پل ملک است که با تلاش راهداران تا عصر امروز بازگشايي مي‌شود.

وي با بيان اينکه بازگشايي اين محورهاي ارتباطي با تلاش چهار اکيپ راهداري و بهره‌گيري از ۱۲ دستگاه ماشين‌آلات سبک و سنگين انجام گرفته است عنوان کرد: توصيه موکد ما به هم‌ميهنان اين است که علاوه‌بر به همراه داشتن زنجيرچرخ چگونگي بستن آن را نيز فراگرفته و همچنين کليه تجهيزات زمستاني خودروي خود را پيش از آغاز هرگونه سفري مورد بررسي قرار دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26439

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26439/محور-پل-ملک-اردل-حال-بازگشايي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir