۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۲۶۴۳۹
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل خبر داد

محور پل ملک اردل در حال بازگشايي است

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل گفت: تمامي محورهاي ارتباطي اين شهرستان باز است و در حال حاضر تنها محور مسدود پل ملک است که با تلاش راهداران تا عصر امروز بازگشايي مي‌شود.
محور پل ملک اردل در حال بازگشايي است
به گزارش جهانبین نیوز، محمد حسين‌پور رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه با اشاره به بارش قابل توجه برف در سطح شهرستان اظهار کرد: از همان ساعات آغازين شروع بارش ماشين‌آلات برف‌روبی وارد محورها شده و به صورت آماده‌باش کامل براي خدمت‌رساني به مسافران و رانندگان و بازگشایی جاده‌ها تا هم‌اکنون مشغول فعاليت هستند.

حسين‌پور گفت: تمامي محورهاي ارتباطي اين شهرستان باز است و در حال حاضر تنها محور مسدود پل ملک است که با تلاش راهداران تا عصر امروز بازگشايي مي‌شود.

وي با بيان اينکه بازگشايي اين محورهاي ارتباطي با تلاش چهار اکيپ راهداري و بهره‌گيري از ۱۲ دستگاه ماشين‌آلات سبک و سنگين انجام گرفته است عنوان کرد: توصيه موکد ما به هم‌ميهنان اين است که علاوه‌بر به همراه داشتن زنجيرچرخ چگونگي بستن آن را نيز فراگرفته و همچنين کليه تجهيزات زمستاني خودروي خود را پيش از آغاز هرگونه سفري مورد بررسي قرار دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۴:۴۴

28 Dec 2019