کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی گفت:

مؤلفه‌هاي بصيرت، دشمن‌شناسي، استکبارستيزي و نداشتن اعتماد به استکبار جهاني است

9 دی 1394 ساعت 13:59

کارشناس مسائل سياسي گفت: در فتنه 88، آمريکا و جيره‌خواران او، چشم طمع به ايران اسلامي دوختند که به واسطه مديريت پيامبرگونه رهبر معظم انقلاب، بحران فتنه، مديريت شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما  علیرضا رضازاده در جمع فرماندهان بسيج شهرستان سامان سخن مي‌گفت، ضمن تبريک ايام هفته وحدت و سالروز ولادت پيامبر مهرباني و رحمت (ص) و گراميداشت يوم‌الله ۹ دي داشتن بصيرت را از شاخصه‌هاي جدانشدني بسيج و بسيجي بر شمرد و گفت: يکي از مؤلفه‌هاي بصيرت، دشمن‌شناسي، استکبارستيزي و نداشتن اعتماد به استکبار جهاني است و داشتن چشم بصيرت، چشم فتنه‌ها را کور مي‌کند همان‌گونه که در ۹ دي مردم با بصيرت سرچشمه گرفته از بصيرت نافذ رهبري عالي‌قدر در جمهوري اسلامي ايران، چشم فتنه را از حدقه در آوردند.

وي با توجه دادن مخاطبان به اهميت موضوع ۹ دي افزود : ۹ دي تجلي بصيرت مردم، دفاع از اسلاميت و جمهوريت و کارنامه درخشان ولي‌فقيه بوده که با لطف خداوند و عنايت امام زمان (ع)، رهبري حکيمانه رهبر فرزانه انقلاب و پيروي محض و بي‌چون و چراي امت، بوجود آمد.

رضازاده با اشاره به کينه‌توزي‌هاي دشمنان داخلي و خارجي نسبت به مردم مسلمان و انقلابي ايران اسلامي ادامه داد: در فتنه، آمريکا و جيره‌خواران او، چشم طمع به ايران اسلامي دوختند که به واسطه مديريت پيامبرگونه رهبر معظم انقلاب، بحران فتنه، مديريت شد.

وي تصريح کرد: امروز دايره بسيج از ديدگاه مقام معظم رهبري اين است كه هركسي كه در دل خواهان پيشرفت خود، ملت و نظام اسلامي است او بسيجي است.

کارشناس مسائل سياسي از بصيرت، اخلاص و عمل به موقع و به اندازه به عنوان سه ويژگي مهم بسيجيان ياد كرد و گفت: بسيج ريشه دار است، بسيج سير تكاملي دارد و ثمره بسيج اين همه پيشرفتي كه بدست آمده است.

وي با بيان اينكه اقتدار امروز ما حاصل مجاهدت‌هاي شهدا، رزمندگان و بسيجيان است، اظهار كرد: امروز سلاح دشمن تغيير كرده است و سلاح مقابله ما هم بايد تغيير كند، ما بايد بصيرت ديني خود را بالا ببريم چرا که داشتن بصيرت ديني و سياسي، سلاح بسيجيان، در مقابل دشمن تا دندان مسلح است.

دکتر رضازاده در ادامه با اشاره به مقوله نفوذ و ويژگي‌هاي عناصر نفوذ گفت: سه عنصر نفوذگر، نفوذ پذير و عمليات نفوذ از عناصر شناخته شده در باب نفوذ است و به نوعي مي‌توان گفت که دشمن درصدد نفوذ در بدنه اجتماع و مسئولين و دنبال عوض کردن ذائقه مردم و مسئولين است و با تهديد و ارعاب، ضد انقلاب را دلگرم و ياران سُست عنصر انقلاب را دلسرد مى‌سازد تا از حمايت و يارى ارزش‌هاى انقلابى دست بردارند و صحنه را خالى نمايند، لذا مى‌بينيم از صدر اسلام تاكنون چقدر از اين شيوه شيطانى استفاده كردند و مردم را به خط سرزنش و سكوت كشاندند.

وي افزود: بسيجي، هنوز بار تکليف را بر زمين نگذاشته است. آخرين حکم امام بسيج به بسيج، شاهد مطلب است: «چه در جنگ و چه در صلح بزرگ‌ترين ساده‌انديشي اين است که تصور کنيم جهان‌خواران خصوصا آمريکا از ما و اسلام عزيز دست برداشته‌اند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 26402

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26402/مؤلفه-هاي-بصيرت-دشمن-شناسي-استکبارستيزي-نداشتن-اعتماد-استکبار-جهاني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir