۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۲۶۴۰۲
کارشناس مسائل سیاسی گفت:

مؤلفه‌هاي بصيرت، دشمن‌شناسي، استکبارستيزي و نداشتن اعتماد به استکبار جهاني است

کارشناس مسائل سياسي گفت: در فتنه 88، آمريکا و جيره‌خواران او، چشم طمع به ايران اسلامي دوختند که به واسطه مديريت پيامبرگونه رهبر معظم انقلاب، بحران فتنه، مديريت شد.
مؤلفه‌هاي بصيرت، دشمن‌شناسي، استکبارستيزي و نداشتن اعتماد به استکبار جهاني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما  علیرضا رضازاده در جمع فرماندهان بسيج شهرستان سامان سخن مي‌گفت، ضمن تبريک ايام هفته وحدت و سالروز ولادت پيامبر مهرباني و رحمت (ص) و گراميداشت يوم‌الله ۹ دي داشتن بصيرت را از شاخصه‌هاي جدانشدني بسيج و بسيجي بر شمرد و گفت: يکي از مؤلفه‌هاي بصيرت، دشمن‌شناسي، استکبارستيزي و نداشتن اعتماد به استکبار جهاني است و داشتن چشم بصيرت، چشم فتنه‌ها را کور مي‌کند همان‌گونه که در ۹ دي مردم با بصيرت سرچشمه گرفته از بصيرت نافذ رهبري عالي‌قدر در جمهوري اسلامي ايران، چشم فتنه را از حدقه در آوردند.

وي با توجه دادن مخاطبان به اهميت موضوع ۹ دي افزود : ۹ دي تجلي بصيرت مردم، دفاع از اسلاميت و جمهوريت و کارنامه درخشان ولي‌فقيه بوده که با لطف خداوند و عنايت امام زمان (ع)، رهبري حکيمانه رهبر فرزانه انقلاب و پيروي محض و بي‌چون و چراي امت، بوجود آمد.

رضازاده با اشاره به کينه‌توزي‌هاي دشمنان داخلي و خارجي نسبت به مردم مسلمان و انقلابي ايران اسلامي ادامه داد: در فتنه، آمريکا و جيره‌خواران او، چشم طمع به ايران اسلامي دوختند که به واسطه مديريت پيامبرگونه رهبر معظم انقلاب، بحران فتنه، مديريت شد.

وي تصريح کرد: امروز دايره بسيج از ديدگاه مقام معظم رهبري اين است كه هركسي كه در دل خواهان پيشرفت خود، ملت و نظام اسلامي است او بسيجي است.

کارشناس مسائل سياسي از بصيرت، اخلاص و عمل به موقع و به اندازه به عنوان سه ويژگي مهم بسيجيان ياد كرد و گفت: بسيج ريشه دار است، بسيج سير تكاملي دارد و ثمره بسيج اين همه پيشرفتي كه بدست آمده است.

وي با بيان اينكه اقتدار امروز ما حاصل مجاهدت‌هاي شهدا، رزمندگان و بسيجيان است، اظهار كرد: امروز سلاح دشمن تغيير كرده است و سلاح مقابله ما هم بايد تغيير كند، ما بايد بصيرت ديني خود را بالا ببريم چرا که داشتن بصيرت ديني و سياسي، سلاح بسيجيان، در مقابل دشمن تا دندان مسلح است.

دکتر رضازاده در ادامه با اشاره به مقوله نفوذ و ويژگي‌هاي عناصر نفوذ گفت: سه عنصر نفوذگر، نفوذ پذير و عمليات نفوذ از عناصر شناخته شده در باب نفوذ است و به نوعي مي‌توان گفت که دشمن درصدد نفوذ در بدنه اجتماع و مسئولين و دنبال عوض کردن ذائقه مردم و مسئولين است و با تهديد و ارعاب، ضد انقلاب را دلگرم و ياران سُست عنصر انقلاب را دلسرد مى‌سازد تا از حمايت و يارى ارزش‌هاى انقلابى دست بردارند و صحنه را خالى نمايند، لذا مى‌بينيم از صدر اسلام تاكنون چقدر از اين شيوه شيطانى استفاده كردند و مردم را به خط سرزنش و سكوت كشاندند.

وي افزود: بسيجي، هنوز بار تکليف را بر زمين نگذاشته است. آخرين حکم امام بسيج به بسيج، شاهد مطلب است: «چه در جنگ و چه در صلح بزرگ‌ترين ساده‌انديشي اين است که تصور کنيم جهان‌خواران خصوصا آمريکا از ما و اسلام عزيز دست برداشته‌اند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۹:۱۸

29 Dec 2019