کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سياسي و بين الملل:

صهيونيسم محصول انگاره نگاري استکبار است/ فرياد مسلمانان در روز قدس ضربه اي بزرگ بر پيکره رژيم جعلي

18 تير 1394 ساعت 12:48

کارشناس مسائل سياسي و بين الملل:استکبار از سال 1947 نطفه نامشروع رژيم صهيونيستي را وارد عرصه بين الملل کرد و براي حفظ حيات آن فرافکني در عرضه وارونه جنايات در فلسطين و عراق و سوريه و لبنان و امروز هم در يمن، انگاره نگاري کرد.


به گزارش جهان بین نیوز، مجتبي صالحي فر در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر، با اشاره به اينکه نام گروهک هاي تروريستي و تکفيري عمدتا محصول رسانه هاي غربي است، گفت:امروز براي افکار عمومي دنيا طوري تصوير سازي کرده اند که وقتي صحبت از کودک کشي، حمله به مدارس، نابودي بيمارستان ها، کشتارزنان و کودکان بي دفاع مطرح مي شود، اذهان به طرف گروهک هاي تکفير که با نام اسلام در حال جنگيدن هستند، متبادر مي شود.

وي افزود: اين در حالي است که در سال هاي قبل با بکاربردن نام رژيم غاصب صهيونيستي بود که مورد لعن و نفرين افکار عمومي قرار مي گرفت اما امروز براي سرپوش نهادن و بي اهميت جلوه دادن ظلم اين رژيم، حملات وحشيانه ديگر تروريست هاي منطقه را بيشتر مهم جلوه مي دهند.

صالحي فر ادامه داد: شايد مهمترين کاري که مردم مسلمان و آزاديخواه بايد انجام دهند اين است که با حضور گسترده خود به افکار دنيا بفهمانند که جبهه تکفير نه تنها از اسلام نيست بلکه ساخته و پرداخته همين حکومت هاي غربي است.

به گفته اين کارشناس سياسي، استکبار از سال 1947 نطفه نامشروع رژيم صهيونيستي را وارد عرصه بين الملل کرد و براي حفظ حيات آن فرافکني در عرضه وارونه جنايات در فلسطين و عراق و سوريه و لبنان و امروز هم در يمن، انگاره نگاري کرد.

وي با اشاره به نقطه حساس مذاکرات هسته ايران با طرف غربي اظهار داشت: مردم حق طلب و روزه دار ايران اسلامي در شرايطي که تيم مذاکره کننده هسته اي در نقطه پاياني به سر مي برد، با حضور گسترده و غريو مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل حمايت خود را از مظلوم همواره اعلام مي دارد .

وي افزود: ايراني مي آيد تا بگويد "گزينه روي ميز ما هم اين است" و اين جمهوري اسلامي نيست که مجتاج توافقي است بلکه نياز به توافق در طرف 1+5 فوري تر بوده و براي آن از هر تلاشي دريغ نمي کنند.

صالحي فر افزود: جوانان اين مرز و بوم آماده اند تا در صورت نداي رهبري، قدس شريف را آزاد و در آرمان اين راه جان فشاني کنند.


انتهاي پيام1020ج /510ب


کد مطلب: 23486

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23486/صهيونيسم-محصول-انگاره-نگاري-استکبار-فرياد-مسلمانان-روز-قدس-ضربه-بزرگ-پيکره-رژيم-جعلي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir