۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۲۳۴۸۶
کارشناس مسائل سياسي و بين الملل:

صهيونيسم محصول انگاره نگاري استکبار است/ فرياد مسلمانان در روز قدس ضربه اي بزرگ بر پيکره رژيم جعلي

کارشناس مسائل سياسي و بين الملل:استکبار از سال 1947 نطفه نامشروع رژيم صهيونيستي را وارد عرصه بين الملل کرد و براي حفظ حيات آن فرافکني در عرضه وارونه جنايات در فلسطين و عراق و سوريه و لبنان و امروز هم در يمن، انگاره نگاري کرد.
صهيونيسم محصول انگاره نگاري استکبار است/ فرياد مسلمانان در روز قدس ضربه اي بزرگ بر پيکره رژيم جعلي
به گزارش جهان بین نیوز، مجتبي صالحي فر در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر، با اشاره به اينکه نام گروهک هاي تروريستي و تکفيري عمدتا محصول رسانه هاي غربي است، گفت:امروز براي افکار عمومي دنيا طوري تصوير سازي کرده اند که وقتي صحبت از کودک کشي، حمله به مدارس، نابودي بيمارستان ها، کشتارزنان و کودکان بي دفاع مطرح مي شود، اذهان به طرف گروهک هاي تکفير که با نام اسلام در حال جنگيدن هستند، متبادر مي شود.

وي افزود: اين در حالي است که در سال هاي قبل با بکاربردن نام رژيم غاصب صهيونيستي بود که مورد لعن و نفرين افکار عمومي قرار مي گرفت اما امروز براي سرپوش نهادن و بي اهميت جلوه دادن ظلم اين رژيم، حملات وحشيانه ديگر تروريست هاي منطقه را بيشتر مهم جلوه مي دهند.

صالحي فر ادامه داد: شايد مهمترين کاري که مردم مسلمان و آزاديخواه بايد انجام دهند اين است که با حضور گسترده خود به افکار دنيا بفهمانند که جبهه تکفير نه تنها از اسلام نيست بلکه ساخته و پرداخته همين حکومت هاي غربي است.

به گفته اين کارشناس سياسي، استکبار از سال 1947 نطفه نامشروع رژيم صهيونيستي را وارد عرصه بين الملل کرد و براي حفظ حيات آن فرافکني در عرضه وارونه جنايات در فلسطين و عراق و سوريه و لبنان و امروز هم در يمن، انگاره نگاري کرد.

وي با اشاره به نقطه حساس مذاکرات هسته ايران با طرف غربي اظهار داشت: مردم حق طلب و روزه دار ايران اسلامي در شرايطي که تيم مذاکره کننده هسته اي در نقطه پاياني به سر مي برد، با حضور گسترده و غريو مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل حمايت خود را از مظلوم همواره اعلام مي دارد .

وي افزود: ايراني مي آيد تا بگويد "گزينه روي ميز ما هم اين است" و اين جمهوري اسلامي نيست که مجتاج توافقي است بلکه نياز به توافق در طرف 1+5 فوري تر بوده و براي آن از هر تلاشي دريغ نمي کنند.

صالحي فر افزود: جوانان اين مرز و بوم آماده اند تا در صورت نداي رهبري، قدس شريف را آزاد و در آرمان اين راه جان فشاني کنند.


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۳:۵۹

1 Jan 2020