کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرکرد:

افتتاح اولین مرکز دیجیتال دانش آموزی کشور در شهرکرد

19 ارديبهشت 1394 ساعت 14:09

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری شورای سیاستگذاری فضای مجازی در شهرکرد برای اولین بار در کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز علی اصغر کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد و شرح وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت ارشاد در 6 معاونت براساس چارچوب وظایف و رهنمودهای رهبری و برنامه هایی که رئیس جمهور و وزیر اعلام کرده اند فعالیت می کند.

کاراندیش فعالیت در حوزه گسترده فرهنگ و هنر را یک بحث نظری دانست و اظهار کرد: وزارت ارشاد سعی کرده در حوزه قرآن و فرهنگی، مطبوعاتی و سینمایی نقش هدفگذاری و سیاستگذاری و نظارت را داشته باشد و خود کارها را برعهده اهالی فرهنگ و هنر بسپاریم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: واگذاری اجرای بخشی از نمایشگاه به خود ناشران، تبدیل بن کاغذی به بن الکترونیکی و افزایش بن کتاب و اختصاص به دانشجویان و طلاب از جمله برنامه های است که امسال در این خصوص اجرا می شود.

کاراندیش به برگزاری شورای سیاستگذاری فضای مجازی در شهرکرد برای اولین بار در کشور اشاره و تصریح کرد: سفر امروز نیز در خصوص افتتاح همزمان 6 مجتمع دیجیتال در چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: در حوزه جشنواره ها و نمایشگاه های دیجیتال و فناوری اطلاعات نیز بخش خصوصی ورود پیدا کرده و اکنون این نمایشگاه به صورت کامل از سوی بخش خصوصی برگزار می شود.

وی کمبود اعتبارات، کمبود نیروی انسانی و کمبود امکانات را مشکلات مشابه در مراکز استانها عنوان کرد و از تفویض کارها در سه حوزه فرهنگی، مطبوعاتی و هنری به استانها خبر داد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی یارانه کتاب،ساماندهی یارانه های مطبوعات و اعلام آن در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و واگذاری بخش های مختلف فرهنگی هنری به بخش خصوصی را از جمله برنامه های این معاونت در سال گذشته عنوان کرد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22291

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22291/افتتاح-اولین-مرکز-دیجیتال-دانش-آموزی-کشور-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir