۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۲۲۲۹۱
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرکرد:

افتتاح اولین مرکز دیجیتال دانش آموزی کشور در شهرکرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری شورای سیاستگذاری فضای مجازی در شهرکرد برای اولین بار در کشور خبر داد.
افتتاح اولین مرکز دیجیتال دانش آموزی کشور در شهرکرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز علی اصغر کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد و شرح وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت ارشاد در 6 معاونت براساس چارچوب وظایف و رهنمودهای رهبری و برنامه هایی که رئیس جمهور و وزیر اعلام کرده اند فعالیت می کند.

کاراندیش فعالیت در حوزه گسترده فرهنگ و هنر را یک بحث نظری دانست و اظهار کرد: وزارت ارشاد سعی کرده در حوزه قرآن و فرهنگی، مطبوعاتی و سینمایی نقش هدفگذاری و سیاستگذاری و نظارت را داشته باشد و خود کارها را برعهده اهالی فرهنگ و هنر بسپاریم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: واگذاری اجرای بخشی از نمایشگاه به خود ناشران، تبدیل بن کاغذی به بن الکترونیکی و افزایش بن کتاب و اختصاص به دانشجویان و طلاب از جمله برنامه های است که امسال در این خصوص اجرا می شود.

کاراندیش به برگزاری شورای سیاستگذاری فضای مجازی در شهرکرد برای اولین بار در کشور اشاره و تصریح کرد: سفر امروز نیز در خصوص افتتاح همزمان 6 مجتمع دیجیتال در چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: در حوزه جشنواره ها و نمایشگاه های دیجیتال و فناوری اطلاعات نیز بخش خصوصی ورود پیدا کرده و اکنون این نمایشگاه به صورت کامل از سوی بخش خصوصی برگزار می شود.

وی کمبود اعتبارات، کمبود نیروی انسانی و کمبود امکانات را مشکلات مشابه در مراکز استانها عنوان کرد و از تفویض کارها در سه حوزه فرهنگی، مطبوعاتی و هنری به استانها خبر داد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی یارانه کتاب،ساماندهی یارانه های مطبوعات و اعلام آن در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و واگذاری بخش های مختلف فرهنگی هنری به بخش خصوصی را از جمله برنامه های این معاونت در سال گذشته عنوان کرد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۳:۴۷

29 Dec 2019