کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرداخت صدقه در شهرستان سامان 31 درصد رشد داشته است

16 ارديبهشت 1394 ساعت 12:07

معاون مشارکت هاي مردمي کميته امداد شهرستان سامان گفت: در سال گذشته يک ميليارد و 558 ميليون و 622 هزار ريال صدقه در شهرستان سامان جمع آوري شده است.


به گزارش جهانبین نیوز عبدالله اکبري در گفتگو با سامان ما با بيان اينکه در سال گذشته يک ميليارد و ۵۵۸ ميليون و ۶۲۲ هزار ريال صدقه در شهرستان سامان جمع آوري شده است، اظهار داشت: پرداخت صدقه در شهرستان سامان ۳۱ درصد رشد داشته است.

وي با بيان اينکه تعداد صندوق هاي صدقات در شهرستان سامان شش هزار و ۶۰۰ صندوق در سطح شهرستان است، بيان داشت: در آمد صدقات صرف تامين جهيزيه ، درمان بيماران، کمک به دانش آموزان ، پرداخت مستمري به مددجويان و ساخت مسکن شده است.

اکبري با بيان اينکه زکات واجب و مستحبي جمع آوري شده در شهرستان سامان ۱۱ ميليارد و ۵۱۷ ميليون و ۱۸۰ هزار ريال بوده است، تصريح کرد: مبلغ نقدي زکات جمع آوري شده ۵۴۹ ميليون و ۶۸۰ هزار ريال و زکات کالاي ۱۰ ميليارد و ۹۶۷ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال بوده است.

معاون مشارکت هاي مردمي کميته امداد شهرستان سامان افزود: در آمد کالاها در قالب بادام، گردو ، هلو و زمين جهت ساخت حسينه و مسجد در روستاي دشتي و هوره واگذار شده است .




انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 22228

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22228/پرداخت-صدقه-شهرستان-سامان-31-درصد-رشد-داشته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir