۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۲۲۲۲۸

پرداخت صدقه در شهرستان سامان 31 درصد رشد داشته است

معاون مشارکت هاي مردمي کميته امداد شهرستان سامان گفت: در سال گذشته يک ميليارد و 558 ميليون و 622 هزار ريال صدقه در شهرستان سامان جمع آوري شده است.
پرداخت صدقه در شهرستان سامان 31 درصد رشد داشته است
به گزارش جهانبین نیوز عبدالله اکبري در گفتگو با سامان ما با بيان اينکه در سال گذشته يک ميليارد و ۵۵۸ ميليون و ۶۲۲ هزار ريال صدقه در شهرستان سامان جمع آوري شده است، اظهار داشت: پرداخت صدقه در شهرستان سامان ۳۱ درصد رشد داشته است.

وي با بيان اينکه تعداد صندوق هاي صدقات در شهرستان سامان شش هزار و ۶۰۰ صندوق در سطح شهرستان است، بيان داشت: در آمد صدقات صرف تامين جهيزيه ، درمان بيماران، کمک به دانش آموزان ، پرداخت مستمري به مددجويان و ساخت مسکن شده است.

اکبري با بيان اينکه زکات واجب و مستحبي جمع آوري شده در شهرستان سامان ۱۱ ميليارد و ۵۱۷ ميليون و ۱۸۰ هزار ريال بوده است، تصريح کرد: مبلغ نقدي زکات جمع آوري شده ۵۴۹ ميليون و ۶۸۰ هزار ريال و زکات کالاي ۱۰ ميليارد و ۹۶۷ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال بوده است.

معاون مشارکت هاي مردمي کميته امداد شهرستان سامان افزود: در آمد کالاها در قالب بادام، گردو ، هلو و زمين جهت ساخت حسينه و مسجد در روستاي دشتي و هوره واگذار شده است .




انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۲:۱۸

1 Feb 2020