کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل:

جشن بزرگ ميلاد حضرت زينب(س) در اردل برگزار مي شود

5 اسفند 1393 ساعت 10:12

جشن بزرگ ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد ظفري مسئول روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل اظهار داشت: جشن ميلاد حضرت زينب(س) و روز پرستار با حضور اقشار مختلف مردم در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار مي شود.

ظفري گفت: ترويج فرهنگ غني اهل بيت (ع) و گراميداشت ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) از اهداف برگزاري اين جشن است.

وي افزود: اين بانوي گرانقدر، همچون کوهي استوار، با قوت قلب در برابر تمامي سختي‌ها ايستادگي و از نهضت عاشورا، پرستاري و پشتيباني کرد.

اين مسئول ادامه داد: حضرت زينب(س) بابيان سخنان و روشنگري هايي که نمودند هويت واقعي عاشورا و ماهيت اصلي قيام حضرت اباعبدلله الحسين(ع) را به خوبي روشن نموده و جنايات يزيديان زمان خود را افشا نموند.

ظفري با اشاره به صبر و عظمت حضرت زينب(س) تصريح کرد: حلم وبردباري آن حضرت، نشانگر روح باعظمت وقلب سرشار از اميد وعشق آن بزرگوار است و نشان از اخلاص وروحيه ظلم ستيزي وحق جويي آن حضرت دارد که ميراث اهل بيت پيامبر(ص) براي ايشان مي‌باشد.

مسئول روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل اظهار داشت: حضرت زينب(س) به تمام مردم جهان به خصوص زنان عالم، درس شجاعت وشهامت در بازگويي حق، صبر و بردباري در راه خدا، عفت وپاکدامني، همراهي با حق وحقيقت وا يفاي وظيفه حتي در بدترين شرايط را آموخت.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 21075

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21075/جشن-بزرگ-ميلاد-حضرت-زينب-س-اردل-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir