۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۲۱۰۷۵
مسئول روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل:

جشن بزرگ ميلاد حضرت زينب(س) در اردل برگزار مي شود

جشن بزرگ ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار مي شود.
جشن بزرگ ميلاد حضرت زينب(س) در اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد ظفري مسئول روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل اظهار داشت: جشن ميلاد حضرت زينب(س) و روز پرستار با حضور اقشار مختلف مردم در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار مي شود.

ظفري گفت: ترويج فرهنگ غني اهل بيت (ع) و گراميداشت ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) از اهداف برگزاري اين جشن است.

وي افزود: اين بانوي گرانقدر، همچون کوهي استوار، با قوت قلب در برابر تمامي سختي‌ها ايستادگي و از نهضت عاشورا، پرستاري و پشتيباني کرد.

اين مسئول ادامه داد: حضرت زينب(س) بابيان سخنان و روشنگري هايي که نمودند هويت واقعي عاشورا و ماهيت اصلي قيام حضرت اباعبدلله الحسين(ع) را به خوبي روشن نموده و جنايات يزيديان زمان خود را افشا نموند.

ظفري با اشاره به صبر و عظمت حضرت زينب(س) تصريح کرد: حلم وبردباري آن حضرت، نشانگر روح باعظمت وقلب سرشار از اميد وعشق آن بزرگوار است و نشان از اخلاص وروحيه ظلم ستيزي وحق جويي آن حضرت دارد که ميراث اهل بيت پيامبر(ص) براي ايشان مي‌باشد.

مسئول روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل اظهار داشت: حضرت زينب(س) به تمام مردم جهان به خصوص زنان عالم، درس شجاعت وشهامت در بازگويي حق، صبر و بردباري در راه خدا، عفت وپاکدامني، همراهي با حق وحقيقت وا يفاي وظيفه حتي در بدترين شرايط را آموخت.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۲:۰۶

27 Dec 2019