کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رهبری ولی فقیه فرزانه و ولایتمداری رمز پیروزی ملت ایران است

پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان , 7 دی 1393 ساعت 12:48

سردار محمدسلیمانی: رمز پيروزي ملت ايران داشتن رهبري فرزانه بود که اگر ما در راه ولي فقيه قدم برداريم و دستمان در دست ولي فقيه باشد هميشه پيروز و سربلند خواهيم بود .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در مراسم توديع  و معارفه فرماندهان ناحيه لردگان در جمع خانواده شهدا، ايثارگران و مسئولين ادارات شهرستان لردگان گفت: انقلاب اسلامي در سطح جهان تحول ايجاد کرده و اين انقلاب در همه ي جهان با نام خميني (ره) شناخته مي شود .
سردار محمدسليماني افزود: انقلابي که امام پايه گزاري کرد برگرفته از اسلام ناب محمدي(ص) است و اين توفيقي است که خداوند به ملت ايران ارزاني داشته است .

وي خاطرنشان ساخت، دومين ابزار قدرتي که خداوند به ما  عنايت کرد ملت غيور ايران است که در طول سي و چند سال با هر توطئه اي مبارزه کردند و تا پاي جان ايستادگي نموده اند .

سليماني يادآور شد، اگر اين مردم نبودند در حادثه 9 دي ماه 88 چه اتفاقي مي افتاد؟

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) ادامه داد: ما در طول 8 سال دفاع مقدس که طولاني ترين جنگ به شمار مي رود، با بيش از 40 کشور اروپايي و غربي روبرو بوديم، که ملت ايران پيروز و سربلند بيرون آمده اند.

سليماني در جمع مردم لردگان گفت : رمز پيروزي ملت ايران داشتن رهبري فرزانه و ولي فقيه زمان بود که اگر ما در راه ولي فقيه قدم برداريم و دستمان در دست ولي فقيه باشد هميشه پيروز و سربلند خواهيم بود .

گفتنی است در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي بعنوان فرمانده جديد سپاه ناحيه لردگان معرفي و از زحمات سرهنگ پاسدار روشنعلي سعيدي تقدير شد .

پايان خبر/1020ج

 


کد مطلب: 19799

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19799/رهبری-ولی-فقیه-فرزانه-ولایتمداری-رمز-پیروزی-ملت-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir