۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۹۷۹۹
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رهبری ولی فقیه فرزانه و ولایتمداری رمز پیروزی ملت ایران است

سردار محمدسلیمانی: رمز پيروزي ملت ايران داشتن رهبري فرزانه بود که اگر ما در راه ولي فقيه قدم برداريم و دستمان در دست ولي فقيه باشد هميشه پيروز و سربلند خواهيم بود .
رهبری ولی فقیه فرزانه و ولایتمداری رمز پیروزی ملت ایران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در مراسم توديع  و معارفه فرماندهان ناحيه لردگان در جمع خانواده شهدا، ايثارگران و مسئولين ادارات شهرستان لردگان گفت: انقلاب اسلامي در سطح جهان تحول ايجاد کرده و اين انقلاب در همه ي جهان با نام خميني (ره) شناخته مي شود .
سردار محمدسليماني افزود: انقلابي که امام پايه گزاري کرد برگرفته از اسلام ناب محمدي(ص) است و اين توفيقي است که خداوند به ملت ايران ارزاني داشته است .

وي خاطرنشان ساخت، دومين ابزار قدرتي که خداوند به ما  عنايت کرد ملت غيور ايران است که در طول سي و چند سال با هر توطئه اي مبارزه کردند و تا پاي جان ايستادگي نموده اند .

سليماني يادآور شد، اگر اين مردم نبودند در حادثه 9 دي ماه 88 چه اتفاقي مي افتاد؟

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) ادامه داد: ما در طول 8 سال دفاع مقدس که طولاني ترين جنگ به شمار مي رود، با بيش از 40 کشور اروپايي و غربي روبرو بوديم، که ملت ايران پيروز و سربلند بيرون آمده اند.

سليماني در جمع مردم لردگان گفت : رمز پيروزي ملت ايران داشتن رهبري فرزانه و ولي فقيه زمان بود که اگر ما در راه ولي فقيه قدم برداريم و دستمان در دست ولي فقيه باشد هميشه پيروز و سربلند خواهيم بود .

گفتنی است در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي بعنوان فرمانده جديد سپاه ناحيه لردگان معرفي و از زحمات سرهنگ پاسدار روشنعلي سعيدي تقدير شد .

پايان خبر/1020ج

 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۰:۲۷

27 Dec 2019