کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شلمزار:

مسئولان کيار اخبار و مشکلات شهرستان را در صدا و سيما منعکس کنند

24 آبان 1393 ساعت 9:38

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه ضمن اشاره به مناسبت هاي پيش رو طي روزهاي آينده گفت: يکي از مهمترين مناسبت هاي پيش رو هفته بزرگداشت بسيج است،هفته اي که تمام ارزش هاي انقلاب اسلامي در آن نمود مي يابد.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار، حجت الاسلام صفري در جمع نمازگزاران نماز جمعه اين هفته شلمزار گفت: در روزهاي اخير مسئولان بلند پايه کشور در کشور عمان پيرامون مساله اي مذاکره مي کنند که هر گونه توافق با طرف هاي مذاکره باعث جري تر شدن نمايندگان آمريکا و غرب مي شود.

وي گفت: مذاکره کنندگان بايد پيرامون تحريم ها مذاکره کنند نه به خاطر اينکه اين تحريم ها باعث فشار به کشور شود که اين تحريم ها يک جانبه، ظالمانه و خودخواهانه است که مسئولان کشور هاي غربي عليه مردم ايران اسلامي وضع نموده اند.

حجت الاسلام صفري افزود: تحريم ها بايد لغو شود نه اينکه غربي ها از عدم افزايش تحريم ها سخن گويند.

وي به فرا رسيدن هته ي بسيج اشاره کرد و گفت: بسيج هيچگاه زوال پذير نبوده است و در آينده نيز همين گونه است و مرتبه ي آن تا بدان جا بلند و رفيع است که حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه در سخنان خود مي فرمايد: "افتخارم اين است که خود بسيجي ام".

حجت الاسلام صفري به فرا رسيدن هفته ي کتاب و کتاب خواني اشاره کرد و از حاضران خواست براي ارتقای سطح علمي و معرفتي خود به کتاب روي آورند.

وی با انتقاد از فقدان خبرنگار در شهرستان کيار گفت: مسئولان شهرستان بايد در رابطه با خبرنگار شهرستان تدبيري بيانديشند.

انتهاي پيام/م.ب


کد مطلب: 18938

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18938/مسئولان-کيار-اخبار-مشکلات-شهرستان-صدا-سيما-منعکس-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir