۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۸۹۳۸
امام جمعه شلمزار:

مسئولان کيار اخبار و مشکلات شهرستان را در صدا و سيما منعکس کنند

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه ضمن اشاره به مناسبت هاي پيش رو طي روزهاي آينده گفت: يکي از مهمترين مناسبت هاي پيش رو هفته بزرگداشت بسيج است،هفته اي که تمام ارزش هاي انقلاب اسلامي در آن نمود مي يابد.
مسئولان کيار اخبار و مشکلات شهرستان را در صدا و سيما منعکس کنند
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار، حجت الاسلام صفري در جمع نمازگزاران نماز جمعه اين هفته شلمزار گفت: در روزهاي اخير مسئولان بلند پايه کشور در کشور عمان پيرامون مساله اي مذاکره مي کنند که هر گونه توافق با طرف هاي مذاکره باعث جري تر شدن نمايندگان آمريکا و غرب مي شود.

وي گفت: مذاکره کنندگان بايد پيرامون تحريم ها مذاکره کنند نه به خاطر اينکه اين تحريم ها باعث فشار به کشور شود که اين تحريم ها يک جانبه، ظالمانه و خودخواهانه است که مسئولان کشور هاي غربي عليه مردم ايران اسلامي وضع نموده اند.

حجت الاسلام صفري افزود: تحريم ها بايد لغو شود نه اينکه غربي ها از عدم افزايش تحريم ها سخن گويند.

وي به فرا رسيدن هته ي بسيج اشاره کرد و گفت: بسيج هيچگاه زوال پذير نبوده است و در آينده نيز همين گونه است و مرتبه ي آن تا بدان جا بلند و رفيع است که حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه در سخنان خود مي فرمايد: "افتخارم اين است که خود بسيجي ام".

حجت الاسلام صفري به فرا رسيدن هفته ي کتاب و کتاب خواني اشاره کرد و از حاضران خواست براي ارتقای سطح علمي و معرفتي خود به کتاب روي آورند.

وی با انتقاد از فقدان خبرنگار در شهرستان کيار گفت: مسئولان شهرستان بايد در رابطه با خبرنگار شهرستان تدبيري بيانديشند.

انتهاي پيام/م.ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۶:۳۳

28 Dec 2019