۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۱۲۱۸۸

انقلاب اسلامی قطب نمای حرکت امت‌های اسلامی است

با تاسی گرفتن از فرمایشات ولی امر مسلمین انقلاب اسلامی ایران به عنوان قطب نمای حرکت امتهای اسلامی آزادی خواه و مبنای حرکت بصیرت و دشمن شناسی است.
انقلاب اسلامی قطب نمای حرکت امت‌های اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، اعظم موسوی فرمانده حوزه ام البنین(س) در خصوص دهه فجر با عنوان استکبار ستیزی، اظهارداشت: از آن جایی که بیداری اسلامی در کشورهای آزادی خواه جهان به عنوان یک حرکت کوبنده با تاسی گرفتن انقلاب اسلامی ایران رخ پیدا نموده است و دشمنان قسم خورده این نهضت الهی بسیار ساده لوحانه تصور نموده اند می توانند با مذاکره و حتی رابطه با شیطان بزرگ آرام و آسوده این نظام را در هم بکوبند.

وی افزود: با تاسی گرفتن از فرمایشات ولی امر مسلمین این انقلاب به عنوان قطب نمای حرکت امتهای اسلامی آزادی خواه خواهد بود و مبنای حرکت بصیرت و دشمن شناسی می باشد.

موسوی بیان کرد: انقلاب اسلامي ايران انقلابي مردمي است که با حمايت مردم از امام راحل آغاز و به سرانجام رسيد و امروز به الگويي براي ساير ملت‌هاي منطقه تبديل شده است پس باید دهه فجر را فرصت مناسبي برای معرفی و تبیین اهداف،دستاوردها، کارکردها و اثرات مثبتي انقلاب به مردم قلمداد کرد و از آن بهره جست.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال با توجه به شعار استکبار ستیزی و مذاکرات حساس انرژی هسته ای، جشن‌ها و آيين‌هاي گراميداشت دهه فجر بايد بصورت مردمي برگزار شوند چرا که دشمنان امروز پيام انقلاب را بخوبي دريافته و درک کرده‌اند بنابراين بغض و کينه دشمنان بيانگر حرکت درست و صحيح انقلاب اسلامي ملت ايران است.
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۲۹

29 Dec 2019