کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال وبختیاری:

ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به 92 سانتی‌متر رسید

18 دی 1392 ساعت 9:24

به دنبال بارندگی‌های اخیر ارتفاع بارش برف در شهرستان کوهرنگ به 92 سانتی‌متر رسیده استو


مدیرکل هواشناسی چهارمحال وبختیاری در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در بارش های دو روز اخیر در استان بیشترین میزان بارش برف در شهرستان کوهرنگ گزارش شده که ارتفاع برف در این شهرستان به ۹۲سانتیمتر رسیده است.

مهرداد قطره سامانی افزود: متوسط بارش برف در سال زراعی ۹۱-۹۰ در چهارمحال و بختیاری چهار سانتیمتر و در سال زراعی ۹۲-۹۱ این میزان ۲۹ سانتیمتر بوده است.

وی تصریح کرد: میزان برف جدید در این شهرستان ۲۵سانتیمتر و میزان آب حاصل از ذوب برف در این شهرستان ۱۴.۳میلیمتر است.

وی گفت: بارش برف در ایستگاه شهرکرد از آغاز زمستان ۲۳ سانتیمتر بوده که ارتفاع بارش برف دو روز اخیر ۱۷ سانتیمتر بوده و آب حاصل از ذوب برف ۱۵.۲میلیمتر است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال وبختیاری افزود: بارش برف جدید در لردگان هشت سانتیمتر همراه با بارش باران بوده که حاصل این بارش ها ۲۱میلیمتر بوده است.

قطره سامانی ادامه داد: در شهرستان بروجن برف جدید ۱۸سانتیمتر و برف کل ۲۵سانتیمتر بوده و بارندگی در این شهرستان ۱۸میلیمتر گزارش شده است.

وی اظهار کرد: میزان برف جدید در ایستگاه های فرخشهر ۱۴سانتیمتر، دزک ۲۲سانتیمتر، آورگان ۲۰ سانتیمتر، مالخلیفه ۳۹ سانتیمتر، بلداجی ۱۹سانتیمتر، فارسان ۲۷سانتیمتر و اردل ۲۰سانتیمتر است.

قطره سامانی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی از امروز به تدریج از استان خارج می شود و از امشب شاهد کاهش محسوس هوا در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 11568

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11568/ارتفاع-برف-شهرستان-کوهرنگ-92-سانتی-متر-رسید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir