۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۱۵۶۸
مدیرکل هواشناسی چهارمحال وبختیاری:

ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به 92 سانتی‌متر رسید

به دنبال بارندگی‌های اخیر ارتفاع بارش برف در شهرستان کوهرنگ به 92 سانتی‌متر رسیده استو
ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به 92 سانتی‌متر رسید
مدیرکل هواشناسی چهارمحال وبختیاری در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در بارش های دو روز اخیر در استان بیشترین میزان بارش برف در شهرستان کوهرنگ گزارش شده که ارتفاع برف در این شهرستان به ۹۲سانتیمتر رسیده است.

مهرداد قطره سامانی افزود: متوسط بارش برف در سال زراعی ۹۱-۹۰ در چهارمحال و بختیاری چهار سانتیمتر و در سال زراعی ۹۲-۹۱ این میزان ۲۹ سانتیمتر بوده است.

وی تصریح کرد: میزان برف جدید در این شهرستان ۲۵سانتیمتر و میزان آب حاصل از ذوب برف در این شهرستان ۱۴.۳میلیمتر است.

وی گفت: بارش برف در ایستگاه شهرکرد از آغاز زمستان ۲۳ سانتیمتر بوده که ارتفاع بارش برف دو روز اخیر ۱۷ سانتیمتر بوده و آب حاصل از ذوب برف ۱۵.۲میلیمتر است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال وبختیاری افزود: بارش برف جدید در لردگان هشت سانتیمتر همراه با بارش باران بوده که حاصل این بارش ها ۲۱میلیمتر بوده است.

قطره سامانی ادامه داد: در شهرستان بروجن برف جدید ۱۸سانتیمتر و برف کل ۲۵سانتیمتر بوده و بارندگی در این شهرستان ۱۸میلیمتر گزارش شده است.

وی اظهار کرد: میزان برف جدید در ایستگاه های فرخشهر ۱۴سانتیمتر، دزک ۲۲سانتیمتر، آورگان ۲۰ سانتیمتر، مالخلیفه ۳۹ سانتیمتر، بلداجی ۱۹سانتیمتر، فارسان ۲۷سانتیمتر و اردل ۲۰سانتیمتر است.

قطره سامانی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی از امروز به تدریج از استان خارج می شود و از امشب شاهد کاهش محسوس هوا در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۶:۴۸

26 Dec 2019