۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۵۷۳۵۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خبر داد:

احداث زائرسرا چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: زائرسرا با اولویت خدماتی، فرهنگی و برای رفاه حال مردم استان در مشهد مقدس احداث شده است.
احداث زائرسرا چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی هیات امنای زائرسرای چهارمحال و بختیاری واقع در مشهد مقدس، اظهار کرد: زائرسرا چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس  با نیت خیرمنشانه مقام معظم رهبری ساخته می‌شود.

وی بیان داشت: در آستان قدس رضوی باید  همه امکانات و تسهیلات برای زوار در سراسر کشور و حتی خارج از کشور فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری که فرمودند: برای استان‌ها به صورت ویژه  تسهیلات در نظر بگیرید، افزود: متولیان آستان قدس رضوی برای هر استان یک قطعه زمین در نظر گرفتند که به عنوان یک مجموعه زائرسرا در اختیار استان چهارمحال و بختیاری باشد.

وی یادآور شد: زائرسرا با اولویت خدماتی، فرهنگی و برای رفاه حال مردم استان احداث شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه زائرسرا در ۸ طبقه در حال ساخت است، گفت: مجموعه ارزشمندی می‌باشد  تا خدمات خوبی به زوار علی بن موسی الرضا(ع) بدهد.

تکمیل سریع‌تر زائر سرا استان در مشهد مقدس

در ادامه نشست غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: زائرسرا برای قشر آسیب‌پذیر و متدین که عشق و ارادت به علی بن موسی الرضا (ع) دارند، ضروری است.

وی تاکید کرد: باید کمک کرد با سرعت کار انجام شود و زودتر این زائرسرا به نتیجه برسد تا مردم استفاده لازم را از این زائرسرا داشته باشند‌.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۲۲:۳۷

1 May 2024