۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۵۷۳۶۳
معاون دبستان پسرانه شاهد شهرکرد:

دعای خیر دانش‌آموزان ادامه مسیر را برایم هموار کرد

معاون دبستان پسرانه شاهد شهرکرد گفت: رمز موفقیت خود را دعای خیر اولیا و دانش‌آموزان می‌دانم چراکه این دعا همواره ادامه مسیر را برای من هموار کرد.
دعای خیر دانش‌آموزان ادامه مسیر را برایم هموار کرد
فاطمه  نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: 24 سال است که به شغل شریف معلمی مشغولم.
 
وی تصریح کرد: قبلا تدریس می‌کردم اما درحال حاضر به‌عنوان معاون در مدرسه شاهد مشغول خدمت هستم، اما در هر صورت تدریس و بودن با بچه‌ها برایم لذت‌بخش‌تر است و حس خوبی به من می‌دهد.
 
معاون دبستان پسرانه شاهد شهرکرد یادآور شد: یک مجموعه می‌تواند نقش بسزایی در دست‌یابی یک فرد به موفقیت دارد از همین‌رو طی 24 سال خدمتم درک همکاران و اولیا، دانش‌آموزان و... به من این امکان را داد که از کار خود لذت ببرم.
 
نجفی عنوان داشت: رمز موفقیت خودم را طی سال‌های خدمتم را دعای خیر اولیا و دانش‌آموزان می‌دانم چراکه این دعا همواره ادامه مسیر را برای من هموار کرد که افتخاری بزرگ، برای من است.
 
معاون دبستان پسرانه شاهد شهرکرد یادآور شد: شادی و موفقیت دیگران برای من اهمیت بالایی دارد و همواره تلاشم بر این بود که این حس را در مدرسه و کلاس درس در بین همه کسانی که با آن‌ها در ارتباط هستم ایجاد کنم و تا حدودی در این زمینه موفق بوده‌ام.
 
وی با اشاره به رسم خرید هدیه در روز معلم عنوان داشت: امسال ما با سایر همکاران در مدرسه تصمیم گرفتیم از اولیا درخواست کنیم برای خرید کادو برای ما خود را به زحمت نیاندازند چراکه خوشحالی، سلامت و درس خواندن بچه‌ها هدیه بزرگی برای معلمان است، اما دانش‌آموزان باز هم هدیه‌هایی تهیه کردند.
 
نجفی تاکید کرد: بهترین هدیه معلمان برای دانش‌آموزان لبخند معلمان است که هر روز به آن‌ها نقدیم می‌شود، چون دانش‌آموزان معلمان خوش‌اخلاق را دوست دارند و با معلمانی که خنده روی لب دارند و پرانرژی هستند، ارتباط بهتری برقرار می‌کنند و این موضوع در مورد دانش‌آموزان دختر و پسر صدق می‌کند.

معاون دبستان شاهد شهرکرد ادامه داد: معلمی شغلی است که با عشق انتخاب می‌شود و از همین رو ادامه راه در این مسیر نیز با علاقه همراه است.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۳۷:۴۸

1 May 2024