کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیلم؛

گرامیداشت شهید شاخص ظفر خالدی برگزار می‌شود

24 مهر 1403 ساعت 13:59

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموز استان چهارمحال و بختیاری گفت: کنگره شهدای دانش‌آموز و گرامیداشت شهید شاخص ظفر خالدی دوازدهم آبان ماه ساعت 9 صبح در محل مصلای شهر لردگان برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، کرم نظری رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه هماهنگی گرامیداشت شهید شاخص ظفر خالدی اظهار کرد: یکی از اقشاری که دین خودش نسبت به‌نظام انقلاب در هشت سال دفاع مقدس و در امتداد انقلاب را ادا کرد قشر عزیز و عظیم دانش‌آموزی بود.

وی افزود: با تقدیم بیش از 36 هزار شهید دانش‌آموز در سطح کشور و بیش از 578 شهید دانش‌آموز در استان لذا برای تکریم و بزرگداشت مقام شهدای عزیز دانش‌آموز و همچنین توفیقی که نصیب استان چهارمحال و بختیاری شد و شهید شاخصی کشور شهید ظفر خالدی کم سن و سال‌ترین شهید کشور امسال به‌عنوان شهید شاخص توسط سازمان بسیج مستضعفین معرفی شد.
 
نظری افزود: به توفیق الهی کنگره شهدای دانش‌آموز و گرامیداشت شهید شاخص ظفر خالدی دوازدهم آبان ماه ساعت 9 صبح در محل مصلای شهر لردگان که تقارن دارد با کاروان پیاده شهر لردگان که به نام شهر  لردگان نام‌گذاری شده، و همچنین هفته استکبارستیزی و هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

در پایان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز جلسه هماهنگی و پشتیبانی با مدیران دستگاه‌های اداری و مدیران ادارات کل برای ایفای نقش ارگان‌ها در این مورد برگزاری این کنگره برگزار شد.
 
انتهای خبر/
 


کد مطلب: 58918

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/video/58918/گرامیداشت-شهید-شاخص-ظفر-خالدی-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir