کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دروغ بزرگ؛

چه کسانی در کشور از تکنیک های غرب استفاده می کنند

سلام لردگان , 19 مرداد 1394 ساعت 11:21

دروغ بزرگ تکنیکی است مه برای نخستین بار هیلتر از آن استفاده کرد و نماینده تکنیکی تبلیغاتی در دنیا سیاسی شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان،
پائول جوزف گوبلز، وزیر تبلیغات هیلتر دروغ بزرگ را اینگونه بیان کرد: دروغ یکی از روش های تبلیغاتی است که به آن دروغ بزرگ می گویند و در ضمن تحت هر شرایطی بر صحت آن پافشاری می کنند.

به راستی این جماعت که در نظام جمهوری اسلامی سعی می کنند با این ترفند غربی به انقلاب و  نظام ضربه بزنند از کدام طیف هستند ( اصلوگرا یا اصلاح طلب) و بهتر است بدین شکل عنوان کنیم ما ملت ایران می دانیم که این گروه طیف خاصی هستند بنام منافقین، ولی سعی دارند در قالب گروه ها و احزاب سیاسی خود را جای بدهند تا بتوانند شناسایی نشوند ولی مسیر این افراد در کدامیک از گروه های سیاسی هموارتر است (اصلاح طلب یا اصولگرا) .

در طول انفلاب پروژه دروغ بزرگ را چندین بار امتحان کردند ولی نتیجه ای نگرفتند، در قائله 18 تیر 78، فتنه 88 و ...  .
اکنون از زبان بعضی از خواص این پروزه در حال تکرار است. اگر ما معتقدیم که مسلمان هستیم و در چارچوب اسلام و قرآن قدم بر می داریم چرا باید بخاطر اغراض و اهداف خودمان منافع ملی را به خطر بیندازیم، چرا هنوز با اینکه مدت زمان زیادی نیست به برگزاری انتخابات، سعی داریم اذهان مردم را مغشوش کنیم، به راستی این با کدام آیه، سنت پیامبر(ص) و سیره ائمه طاهرین (علیهم السلام) همخوانی و هماهنگی دارد .

پس اگر مسلمانیم و شیعه آل علی (ع) لا اقل اندکی از زندگی و سیره این امام بزرگوار را مطالعه کنیم و بکار بیندازیم ولی اگر مسلمان نیستیم و بهتر است بنام اسلام اغراض و اهداف خود را نگذاریم که خدایی ناکرده موجب رنجش خاطر مسلمانان عزیز شود .

یادمان باشد هر که باشیم و هر چه بکنیم فردای قیامت باید در محضر خداوند پاسخگو باشیم، امید است به خود آئیم و خود را بشناسیم.


انتها پیام1020ج / 630 ل


کد مطلب: 23964

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/note/23964/کسانی-کشور-تکنیک-های-غرب-استفاده-می-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir