کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهروز مکوندي سرمربي سابق نقت مسجدسليمان:

اميدوارم تمام تلاش هايي که براي رسيدن تيم نفت مسجدسليمان به ليگ برتر کشيده شد راحت از دست نرود

9 شهريور 1393 ساعت 22:18

بهروز مکوندي، نامي آشنا در فوتبال ايران و خوزستان، مربي با اخلاق بختياري که در فصل 93-92 با رساندن تيم نفت مسجدسليمان هم اسم خود را بر زبان انداخت و هم نفت مسجدسليمان را به بالاترين جايگاه فوتبال ايران رساند.


به گزارش جهانبین نیوز، همت بدری فرد خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر در ياداشتي به مشکلات تيم نفت مسجدسليمان در ليگ برتر پرداخت و گفتگويي با بهروز مکوندي سرمربي سابق نفت مسجدسليمان که اين تيم را براي اولين بار به ليگ برتر رساند انجام داده است.

بهروز مکوندي، نامي آشنا در فوتبال ايران و خوزستان، مربي با اخلاق بختياري که در فصل 93-92  تيم نفت مسجدسليمان را به لیگ برتر ارتقا داد، اما با این وجود در فصل جاری از همراهی این تیم محروم ماند و امروز شاهد مشکلات بسیاری در این تیم هستیم که به همین بهانه گفت‌و‌گویی با وی ترتیب داده شده که ادامه می‎خوانید:
   
                         


بهروز مکوندي سرمربي سابق نفت مسجدسليمان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر در پاسخ به اين سوال که مشکل کنوني نفت مسجدسليمان را در چه مي بينيد گفت: در همه خطوط مشکل وجود دارد در 6 بازي 9 گل دريافت شده است و تنها يک گل به ثمر رسيده است و آن هم گل به خودي تيم حريف بوده است.

مکوندي افزود: من هم به اندازه هواداران از تيم کنوني شناخت دارم اما مي شد و نياز به چند بازيکن با کيفيت بالا هست.

مربي سابق نفت مسجدسليمان افزود: هنوز با تيم هاي بالاتر فاصله زيادي نداريم مي شود کاري کرد قطعا با اين پتانسيل در خط مياني و دفاعي به بازيکن نياز است.

وي افزود: خط مياني توانايي رساندن توپ به خط حمله را ندارد و اگر بوده ضعيف بوده است.

مکوندي در ادامه تاکيد کرد: ليگ برتر با ليگ يک تفاوت بسياري دارد، چند مهره خوب در کنار جوانان جوياي نام نفت اضافه مي شد مي توانستيم نتايج بهتري بگيريم.   
                                                                                                                                 اين مربي که فصل قبل نائب قهرمان ليگ يک شده بود در پاسخ به اين سوال که آيا به مربيگري تيم نفت در شرايط کنوني فکر مي کنيد گفت: من اصلا به اين مسائل فکر نمي کنم، به تنها چيزي که فکر مي کنم و ذهن من را مشغول کرده است سلامتي خودم است چرا که چندي پيش عمل جراحي قلب انجام داده ام.

بهروز مکوندي در جواب اين سوال که الان از چه چيزي ناراحت هستي گفت: اينکه مستقيم به من نگفتند شما را نميخوايم و با مربيان ديگر مذاکره کردند،به من بي احترامي کردند.

اين مربي اخلاق افزود: يک تيم تنها مربي و بازيکنان نيستند، هواداران هم بودند که در رسيدن تيم نفت به ليگ برتر تيم نفت را حمايت کردند.

مکوندي در پايان گفت: اميدوارم تمام تلاش ها و زحماتي که براي رسيدن تيم نفت مسجدسليمان به ليگ برتر کشيده شد راحت به باد نرود.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 17348

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/note/17348/اميدوارم-تمام-تلاش-هايي-براي-رسيدن-تيم-نفت-مسجدسليمان-ليگ-برتر-کشيده-راحت-دست-نرود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir