کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري:

استاندار چهارمحال و بختیاری پایان مهرماه معرفی می‎شود/ قول مساعد رئیس جمهور برای انتخاب استاندار بومی

20 مهر 1392 ساعت 11:50

دبير مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري گفت: به احتمال بسیار استاندار استان پایان مهر ماه معرفی شود.


مجید جليل در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رئیس جمهور، اظهار کرد: بنده در حاشیه ديدار مجلس و دولت، دقايقي با رئيس جمهور صحبت كردم.

وی افزود: در این گفت‌و‌گو به دكتر روحاني گفتم به دليل کمتربرخوردار بودن استان چهارمحال و بختياري از شاخص‌هاي توسعه، ضروري است فردي به عنوان استاندار استان انتخاب شود كه از ميان 10 فرد بومي معرفي شده به وزارت كشور باشد.

جلیل از قول مساعد رئيس جمهور براي انتخاب استاندار چهارمحال و بختياري در اسرع وقت خبر داد و گفت: دکتر روحانی با توجه به توضیحاتی که در رابطه با وضعیت استان توضیح داد قول مساعد داد که تلاش شود استاندار بومی انتخاب شود.

نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه مجمع نمايندگان استان از هر 10 گزينه پیشنهادي حمايت مي‌كند، تصریح کرد: پنج نفر از گزينه‌هاي پيشنهادي رأي صددرصدي و پنج نفر ديگر راي 75 درصدي اعضا را با خود دارند، بنابراین انتخاب استاندار از میان افراد دسته اول، منطقي‌تر و معقول‌تر است.

جليل از احتمال معرفي استاندار چهارمحال و بختياري تا پايان مهرماه خبر داد و گفت: به دلیل تعدد گزينه‌هاي پيشنهادي مجامع استاني و ستادهاي انتخاباتي دكتر روحاني، وزارت كشور زمان بیشتري براي انتخاب گزينه‌هاي مدنظر دولت، نياز دارد و از اين جهت به نظر مي‌رسد استاندار چهارمحال و بختياري تا پايان مهرماه انتخاب شود.

 وی با اشاره به جزئیات اولين ديدار نمايندگان مجلس نهم با دولت يازدهم، اظهار کرد: در پي دعوت رئيس جمهور، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در محل نهاد رياست جمهوري با دکتر روحاني و هيات دولت ديدار كردند.

جلیل با اشاره به سخنان رئيس مجلس شوراي اسلامي در این نشست مشترك، گفت: دكتر لاريجاني در اين ديدار بر تعامل دولت و مجلس و رفع نارسایی‌های معيشتي مردم تاكيد كرد.

وی افزود: رئيس مجلس كاهش تحريم‌ها و بهبود شرايط اقتصادي مردم را مورد تاكيد قرار داد و از آمادگي كامل خود و نمايندگان براي حمايت‌هاي لازم از دولت سخن گفت.

دبير مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري با اشاره به اظهارات دكتر روحاني در اين نشست، تصریح کرد: رئیس جمهور در اين ديدار به تشريح وضعيت اقتصادي كشور پرداخت و تاكيد كرد اصلاح اقتصاد کشور كاري نيست كه يك شبه انجام شود.

جليل خاطرنشان كرد: رئيس جمهور قول داد طي 100 روز اول عمر دولت يازدهم تحولي چشمگير و محسوس در اقتصاد كشور به وجود آورد.

وي با اشاره به بخش‌هايي از گزارش رئيس جمهور در خصوص نتايج سفرش به نيويورك، گفت: دكتر روحاني در این ديدار گفت كه "بنده تابع رهنمودها و تدابير مقام معظم رهبري هستم و با هماهنگي كامل ايشان به آمريكا سفر كردم."انتهای پیام/ح


کد مطلب: 9356

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9356/استاندار-چهارمحال-بختیاری-پایان-مهرماه-معرفی-می-شود-قول-مساعد-رئیس-جمهور-انتخاب-بومی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir