کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان بن:

خواسته مردم وردنجان به حق بوده است/ هر گونه خرید و فروش زمین در وردنجان خلاف قانون است

خبرگزاری ایسنا , 15 مهر 1392 ساعت 21:16

فرماندار شهرستان بن گفت: در جلسه شورای تامين مقرر شد كه هيچ گونه خريد، فروش و امضاء قراردادی در وردنجان صورت نپذيرد و انجام اين كار خلاف قانون است.


به گزارش جهانبین، حبيب محمدی، به تشريح اعتراضات مردم وردنجان پرداخت و اظهار كرد: اهالی وردنجان مردمانی ولايت مدار و شهيد پور هستند كه در دوران ۳۴ ساله انقلاب ۹۰ شهيد را تقديم اين نظام و مملكت اسلامی كرده اند و بايد مطالبات به حق آن ها پيگيری شود.

وی با اشاره به اينكه حضور وراث صفوی در شهر وردنجان خلاف قانون بوده است، تصريح كرد: حضور صفوی در شهر وردنجان برای عقد قرار داد، يك امر خلاف قانون و شورای تامين بوده است و قابل پيگيری و مجازات خواهد بود.

محمدی با بيان اينكه مردم خواستار تعيين تكليف وضعيت زمين های خود هستند، خاطرنشان كرد: مردم وردنجان خواستار حل مشكل زمين های خود به شكل قانونی و شرعی هستند و خواسته آن ها به حق بوده و مسئولان قضايی موظف به حل مشكل آن ها هستند.

وی با اشاره به اينكه توهين به ساحت مقدس شهدا علت اصلی اعتراضات مردم در روزهای گذشته بوده است، اظهار كرد: آنچه كه شاهد عينی و شورای شهر وردنجان نقل می كنند، توهين وراث صفوی به مقام والای شهدا موجب این موج اعتراضات شد که به طور قطع این توهین دور از اخلاق و منطق بوده است.

محمدی به مصاحبه مدیرکل اوقاف و انتشار آگهی مزايده خريد زمين وردنجان در روزنامه همشهری اشاره و تصريح كرد: انتشار آگهی فروش قطعه زمينی توسط اوقاف در پشت بانك صادرات وردنجان موجب ايجاد يك جو نامناسب در فضای شهر عليه اوقاف و امور خيريه شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه فوق العاده با شورای تامين استان در خصوص این اعتراض، خاطرنشان كرد: در جلسه شورای تامين كه با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد، مقرر شد كه هيچ گونه خريد، فروش و امضاء قراردادی در وردنجان صورت نپذيرد و انجام اين كار خلاف قانون است.

محمدی با بيان اينكه حل موضوع وردنجان از طريق مسئولان كشوری پيگيری خواهد شد، خاطرنشان كرد: موضوع وقفی بودن يا نبودن زمين ها از طريق دفتر مقام معظم رهبری پيگيری و مسئولان دولتی و قضايی مسائل قانونی آن را نيز پيگيری و به سرانجام خواهند رساند.


کد مطلب: 9325

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9325/خواسته-مردم-وردنجان-حق-بوده-گونه-خرید-فروش-زمین-خلاف-قانون

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir