کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

نباید به تغییر رویکرد جریان سلطه امید چندانی داشت

15 مهر 1392 ساعت 12:00

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: نبايد به تغيير رويكرد جريان استكبار در تاخير يا حذف برخي تحريم‌ها بر ضد ايران اميد چنداني داشت چراکه نظام سلطه همواره در پي تضمين منافع خودش است.


سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: اگرچه مقام معظم رهبري نسبت به ارتباط با آمريكا هشدار داده‌اند اما باب آن را نبسته‌اند.

وی افزود: امام و رهبري همواره هشدار داده‌اند كه آمريكا و غرب تا زماني در كنار كشورهاي جهاني سوم قرار دارند كه منافعشان تضمين شود.

زمانیان تصریح کرد: اگر زمينه گفت‌وگو ميان آمريكا و ايران فراهم شود كه البته تماس تلفني اوباما آغازگر اين گفت‌وگوها بود، با رعايت همه جوانب و با درايت و تفكر مذاكرات ايران با آمريكا و كشورهاي غربي بايد دنبال شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ايران در چارچوب قوانين بين‌المللي نبايد اجازه دهد دست سلطه‌گري كشورهاي استكباري بار ديگر بر سر اين ملت دراز شود، گفت: قطع روابط اقتصادي آمريكا و كشورهاي اروپايي با ايران موجب ضرر ميلياردي اين كشورها شده است.

زمانیان با بیان اینکه نبايد اجازه داد فرصت‎هاي جديد به تهديد تبدیل شود، اظهار کرد: تغيير مديران سياسي كشور فرصت خوبي است كه بايد از آن به بهترين نحو استفاده كرد.

وی خاطرنشان کرد: نبايد به تغيير رويكرد جريان استكبار در تاخير يا حذف برخي تحريم‌ها بر ضد جمهوري اسلامي ايران اميد چنداني داشت و نظام سلطه همواره در پي تضمين منافع خودش است و از قبل از انقلاب تاكنون آمريكايي‎ها تا جايي در كنار دولت‎ها ماندند كه منافعشان تامين می‎شد.

زمانیان افزود: مسئولان با درايت و تامل، تغيير تاكتيكي مواضع آمريكا و غرب در به تاخير انداختن يا حذف برخي تحريم‎هاي جديد را دنبال كنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 9318

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9318/نباید-تغییر-رویکرد-جریان-سلطه-امید-چندانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir