کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه های 13آبان امسال:

تنها مراسمی که ۵ اتفاق مهم را در خود جای داده است مراسم ۱۳ آبان است

13 مهر 1392 ساعت 21:33

نشست هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و مسئولین سازمانهای دیگر این استان برگزار شد.


به گزارش جهان بین، علی گرجی رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان شهرستان شهرکرد اظهار داشت: به دلیل اینکه چهره کریه آمریکا برای عده ای ساده لوح آشکار شد، مراسم امسال بهتر و باشکوه تر برگزار خواهد شد.

وی افزود: تنها مراسمی که ۵ اتفاق مهم را در خود جای داده است مراسم ۱۳ آبان است. این روز، مصادف با تبعید امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲، شهادت جمع کثیری از دانش آموزان در سال ۵۷، تسخیر لانه جاسوسی در سال۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز می باشد.

مسئول ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان را با همکاری  ۱۳ کمیته در استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد و گفت: به برکت قیام امام راحل(ره) و خون شهدای مظلوم ۱۳ آبان، ۱۳ کمیته در ۵۷ نقطه از استان با مسئولیت های مختلف تلاش خود را به کار می بندند تا این مراسم هر چه باشکوه تر برگزار شود.

گرجی با بیان اینکه تبعیت از فرامین ولایت رمز عبور کشور از توطئه دشمنان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: مردم کشور به خوبی می‌دانند عزّت دنیا و آخرت و نجات از توطئه‌های شیطان بزرگ، تبعیت از فرامین ولایت است و برهمین اساس همواره گوش به فرمان ایشان هستند.

رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اهداف ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: توسعه و گسترش فرهنگ استکبار ستیزی در ایران، تبین خط مشی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با استکبار ستیزی و استبداد، بصیرت افزایی در مورد اهداف استکبار جهانی از داشتن رابطه با ایران اسلامی، مشارکت و همبستگی در دفاع از انقلاب اسلامی، ایجاد شور و نشاط انقلابی در بین نوجوانان و جوانان ، تبین نقش دانش آموزان و دانشجویان و طلاب در پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی از جمله اهداف این ستاد می باشد.

وی پیوند سه قشر مهم و تأثیرگذار روحانیت، دانش‌آموزان و دانشجویان را در خلق حماسه بزرگ ۱۳ آبان، بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: ۱۳ آبان فرصت مغتنمی برای تقویت روحیه استکبارستیزی ملت قهرمان ایران و بازخوانی جنایات آمریکا و ایادی آنها است.

مسئول ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان استان چهارمحال و بختیاری اقدام شجاعانه دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در شکستن ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را موجب صدور پیام انقلاب اسلامی به دنیا دانست و گفت: این اقدام در معرفی ایران پس از انقلاب اسلامی به دنیا نقش ویژه‌ای داشت که همه معادلات جهانی را بر هم زد.

وی گفت: مراسم و راهپیمایی ضد استکباری امسال، با تمرکز آموزشگاهها در میدان بسیج از ساعت ۸ صبح با برگزاری صبحگاه مشترک بصیرت انجام خواهد شد، در ساعت ۹ صبح رژه حماسی و عبور از مقابل جایگاه و تجمع در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین راستگو برگزار خواهد شد و در انتها با خواندن قطعنامه مراسم به پایان خواهد رسید.


کد مطلب: 9289

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9289/تنها-مراسمی-۵-اتفاق-مهم-خود-جای-داده-مراسم-۱۳-آبان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir