کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمین های وردنجان و جنجالی دیگر

توهین به خانواده شهدا، عامل درگیری شدید مردم با مدعی مالکیت وردنجان+ عکس

13 مهر 1392 ساعت 19:10

عده بسیاری از مردم شهر وردنجان ظهر امروز با فردی که ادعای مالکیت این شهر را می کند به شدت درگیر شدند.


به گزارش خبرنگار جهان بین، ظهر امروز شخصی با نام "غلامحسین صفوی" که چند سالی است مدعی مالکیت زمین های وردنجان ، تومانک و منطقه کشاورزی کاسه پشت است به همراه دو نفر دیگر، با حضور در بانک صادرات وردنجان و درگیری با برخی از اهالی این شهر با الفاظ زننده به شهدا و خانواده های شهدا توهین کرد.
گفته می شود، جمعی از مردم شهیدپرور وردنجان با مشاهده این موضوع به محل بانک آمده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
با مراجعه پلیس، این جریان به کلانتری شهر بن کشیده می شود و تا لحظه مخابره این خبر، مردم در محل این کلانتری تجمع کرده اند.
مسلم مولوی، مسول پیگیری زمین های وردنجان، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:خانواده صفوی تا به حال نتوانسته اند مدارک و اسناد مستدلی برای مالکیت این شهر و روستای تومانک و زمین های کشاورزی اطراف به دادگاه ارائه نمایند از این رو این پرونده هنوز در جریان است.
وی که عضو شورای شهر وردنجان است، می گوید: اهالی وردنجان بر این باورند که در اجرای طرح اصلاحات اراضی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، زمین‌های کشاورزی و مسکونیشان، به اجبار به یکی از خوانین منطقه واگذار شده است. پس از پیروزی انقلاب و فرار این خان، مردم بار دیگر بر روی این زمین‌ها به فعالیت کشاورزی مشغول شدند، اما اکنون این فرد و یکی از بستگانش به نام "آرزو صفوی"  در دادگاه طرح دعوی کرده و دادگاه  نیز براساس مستندات ارائه شده توسط وی، پرونده را در حال باز و ناتمام نگه داشته است.
ده سال پیش هم مردم وردنجان در اعتراض به سهم خواهی این مالکان، با بستن جاده شهرکرد-وردنجان به داران اعتراض خود را اعلام کرده بودند.

گفته ها حاکی از این است که "غلامحسین صفوی و دیگر مالکان" بنا به دستور شورای تامین استان تا اطلاع بعدی، حق ورود به شهر وردنجان را نداشته اند.

تا لحظه مخابره این خبر، مردم وردنجان در حوالی پاسگاه کلانتری بن تجمع کرده اند.
این خبر در حال تکمیل است.


کد مطلب: 9288

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9288/توهین-خانواده-شهدا-عامل-درگیری-شدید-مردم-مدعی-مالکیت-وردنجان-عکس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir