کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماز، موثرترین راه اجتناب از انحرافات است/ مسولان فرهنگی در گسترش این فریضه در جامعه تلاش دوجندان کنند

هفت چشمه , 11 مهر 1392 ساعت 8:46

یک کارشناس فرهنگی در شهرستان اردل گفت: بهترن عمل نماز است و موثرترین وسیله است که می تواند جلوی انحرافات را درجامعه بگیرد.


به گزارش جهانبین، یک کارشناس فرهنگی در شهرستان اردل گفت: بهترن عمل نماز است و موثرترین وسیله است که می تواند جلوی انحرافات را درجامعه بگیرد.

 

غلامرضا امیدزاده صبح امروز با بیان این مطلب که مهمترین معروف در جامعه نماز است، افزود:بدون شک هیچ وسیله ای در جامعه مهمتر از نماز وجود ندارد که بتواند جلو انحرافات را بگیرد ، بنا براین مسئولان فرهنگی اگر می خواهند جلو انحرافات و ناهنجاریهای اجتماعی را بگیرند باید به نماز توجه جدی داشته باشند.
وی افزود:با تهاجم فرهنگی و جنگ نرمی که دشمن سالیان زیادی است برما تحمیل کرده باید برخورد فرهنگی کرد و چه حرکتی بهتر و بالاتر از گسترش فرهنگ نماز در سطح جامعه است که بتواند توئطئه های دشمن را ناکام بگذارد.

 

امیدزاده ادامه داد:اگر چه طی سالیان اخیر به بحث اقامه نماز و گسترش آن در بین جوانان توجه شده است اما لازم است که همه گروهها و خانواده ها در این زمینه تلاش داشته باشند .

 

وی در پایان گفت: یکی از نهادهایی که در توجه و گرایش جوانان به نماز سهم بسزایی دارد نهاد خانواده است زیرا پدر و مادر الگوی بچه ها هستند و نوع گرایش اولیائ تاثیر زیادی بر اعمال دانش آموزان می گذارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 9232

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9232/نماز-موثرترین-راه-اجتناب-انحرافات-مسولان-فرهنگی-گسترش-این-فریضه-جامعه-تلاش-دوجندان-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir