کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار نقدی: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از اقتصاد ایران را حل نمی‌کند

سایت الف , 5 مهر 1392 ساعت 22:39

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ساده‌انگاری برخی افراد گفت: مذاکره کردن با آمریکا هیچ مشکلی از اقتصاد ایران را حل نمی‌کند.


سردار محمدرضا نقدی  در آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد دفاع مقدس، ایستادگی و استقامت را رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: ‌منافقین پس از انقلاب ۱۲ هزار نفر و گروهک‌های آنها در این دوران ۵ هزار نفر از خادمان انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند اما امروز نام و نشانی از این گروهک‌ها باقی نیست و ایران اسلامی مقتدرانه و عزتمند در جهان حضور دارد.

وی در ادامه ساده‌لوحی و ساده انگاری برخی افراد را در دوران انقلاب اسلامی مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ در دوران دفاع مقدس برخی افراد بر صلح و آتش‌بس تأکید می‌کردند اما امام خمینی (ره) مقتدرانه فرمودند «متجاوز به کشور آمده است و باید برود بیرون»، حال برای همگان روشن شده است آنهایی که آن روز از کوتاه آمدن سخن به میان می‌آوردند به دنبال این بودند که نظام را به چالش بکشانند.

نقدی امنیت، آرامش و رفاه امروز را ثمره گوش دادن به تأکیدات باری‌تعالی دانست و گفت:‌ امام خمینی (ره)‌ و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای با بهره‌گیری از فرمایشات خداوند متعال و الگوگیری از ائمه اطهار (ع) در طول تاریخ انقلاب اسلامی هیچگاه با آمریکا سازش نکردند.

نقدی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ادامه دادن راه امام راحل گفت: متأسفانه باقی‌مانده همان ساده‌لوحان ابتدای انقلاب به رهبر انقلاب گفتند مردم دیگر خسته شده‌اند در حالی که آنها نمی‌بینند که مردم در دوران انقلاب همواره پشتوانه نظام هستند و جهانیان هم به این رسیده‌اند که فشار بر روی مردم ایران بی‌تأثیر است و در ادوار مختلف می‌بینیم علی‌رغم فشارهای دشمن مردم حضورشان در راهپیمایی‌ها پررنگ‌تر، خلوص و حضورشان در شب‌های قدر بیشتر شده است و هر برهه‌ای که نیاز به حضور مردم است هوشیارانه و به موقع در صحنه حضور می‌یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: سخنان افراد بی‌تدبیر امروز در ارتباط با کوتاه آمدن همان حرفی است که در مقابله با شاه، منافقان و صدام از سازش سخن می‌گفتند.وی با اشاره به تأکیدات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر هوشیاری و تقویت ساختار درونی نظام گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «ساختار نظام را محکم کنید، با نگاه به بیرون مشکلات حل نمی‌شود.»

نقدی با تأکید براینکه مذاکره با آمریکا هیچ مشکل اقتصادی را حل نمی‌کند، گفت: امروز باید به دنبال تقویت ظرفیت‌های خودمان باشیم با نگاهی به کشورهای منطقه و کشورهایی که با آمریکا سازش داشته‌اند مشاهده می‌کنیم که آنها فقیرتر شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ کشورهایی که با گردن‌کشان و قدرت‌طلبان رفاقت کرده‌اند سختی و ناامیدی آن کشورها را فرا گرفته است


کد مطلب: 9125

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9125/سردار-نقدی-مذاکره-آمریکا-هیچ-مشکلی-اقتصاد-ایران-حل-نمی-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir