کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علت رضایت رهبر انقلاب از بسیج چیست؟

پایگاه خبری منطقه آزاد , 4 مهر 1392 ساعت 8:14


3 copyمسئول بسیج دانشجویی استان: مهمترین رمز رضایت رهبر معظم انقلاب از بسیج، کار برای رضای خدا و اخلاص در کارهای بسج است.

با توجه به نقل قول حجت الاسلام تقوی مبنی بر اینکه رهبر معظم انقلاب در زمینه  اقدامات فرهنگی از بسیج رضایت دارند ،گفتگویی با  احمد راستینه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری داریم :


سوال: علت رضایت رهبر انقلاب از بسیج چیست؟

جواب: مهمترین رمز رضایت رهبر معظم انقلاب از بسیج، کار برای رضای خدا و اخلاص در کارهای بسج است.

بسیجیان با عمل به تکلیف الهی و الهام ازسیره اهل بیت (ع) و پیروی محض از اوامر ولایت مطلق فقیه توانسته اند رضایت امام در زمان هشت سال دفاع مقدس و رضایت امام خامنه ای را بعد از جنگ تا کنون به دست اوردند. چرا که خدای سبحان تشاء و تذل من تشاء است ونتیجه کار برای رضا خداست.

مجاهدت بسیجان در دوران دفاع مقدس و خلق حماسه های عظیم و بعد از آن حضور در سازندگی ومحرومیت زدایی کشور و فعالیتهای فرهنگی و سایر عرصه های مورد نیاز گواه صادقانه بر تلاش های شبا نه روزی و مخلصانه انان است.

بسیج به عنوان یک شجره طیبه توانسته است با اتصال به کانون مشروعیت نظام یعنی ممقام عضلای ولایت مطلق فقیه با عزت و سربلندی در تمام صحنه های مورد نیاز حضور یابد و خاری در چشم دشمنان اسلام انقلاب باشد.

سوال: لطفا بفرمایید با توجه به شیوه جنگ دشمن و توسل به جنگ نرم جهت مقابله با انقلاب اسلامی، بسیج و سپاه چه کارهایی برای مقایله با دشمن دارد؟

جواب: همانطور که مستحضرید دشمن شیوه جنگ و نوع سلاح خود را عوض کرده است بنابراین ما نیز باید تاکتیک وشیوه مقابله را تغیر دهیم بر این اساس بسیجیان با بصیرت واگاهی های لازم در صحنه جنگ نرم به مقابله جدی با دشمن برخاسته اند که با توکل بر خدا نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

سوال: با توجه به نقش فضای زمجازی در جذب مخاطبان در تمام طیف ها میزان فعالیت فضای مجازی به چه میزان و کیفی است؟

جواب: امروز میلیون ها نفر از طریق شبکه ها و فضای مجازی اطلاعات و دانشهای خود را کسب می نمایند و دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با راه اندازی میلیونها سایت و بیش از 2400 شبکه ماهواره به جنگ ما آمده است و به دنبال از بین بردن آرمان و اهداف انقلاب اسلامی است بنابر این لازم است که ما نیز وارد عمل شویم و بر این اساس جوانان بسیجی به عنوان افسران جنگ نرم با ورود به فضای مجازی در قالب وبلاگ نویسی و سایت، مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان خواهند شد و با همت و تلاش زمینه جذب افراد را به بسیج از دریچه فضای مجازی فراهم مینماییم.

سوال: در ناحیه بسیج دانشجویی چه اقداماتی صورت گرفته است؟

جواب: با توجه به رویکرد و شیوه جنگ دشمن و روی آوری به جنگ نرم شیوه مقابله خاص خودش را میطلبد و نیاز به برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه ای میباشد بنابر این با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار و فرامین مقام معظم رهبری برنامه های متنوعی را در این راستا اجرا مینماییم که مهمترین انها راه اندازی حلقه های تربیتی شجره صالحین برگزاری طرح ولایت طلیعه حکمت ، نشست های بصیرتی، گروه های مطالعاتی، راهیان نور، برگزاری یادواره شهدای دانشجو، برنامه های علمی پژوهشی، راه اندازی فضای مجازی و جذب و سازماندهی دانشجویان بسیجی در مراکز آموزش های استان می باشد.

سوال: وظیفه ما در مقابل شهدا چیست؟

جواب: یک رزمنده خوب همیشه تابع ولایت در وسط میدان می باشد، رسالت ما این است که دفاع مقدس را برای نسل جوان به بهترین نحوه ممکن انتقال دهیم و باید تبیین کنیم که شهدا، جانبازان، ایثارگران ما با دست خالی فقط با توکل بر خدا و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری توانسته اند در مقابل ابرقدرتها پیروز شوند و پیشکسوتان، یادگاران دفاع مقدس رسالتی عظیم در این راستا به عهده دارند.


کد مطلب: 9080

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9080/علت-رضایت-رهبر-انقلاب-بسیج-چیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir