کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درپی ناآرامی درآمریکا:

اوباما دنبال بهانه برای عقب نشینی است

26 شهريور 1392 ساعت 18:02

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان گفت: آمریکا دنبال بهانه ای برای عقب نشینی در سوریه است.



حجت الاسلام سید مرتضی احمدی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوزافزود: وجود نا آرامی در آمریکا، تنها ماندن آن در صحنه جهانی و افزایش آگاهی مردم جهان در مورد آمریکا باعث شده آمریکا دنبال بهانه برای عقب نشینی در سوریه باشد.
احمدی اذعان داشت: نا آرامی های اخیر در واشنگتن و شرایط کنونی جهانی باعث شده اوباما در تنگنا قرار بگیرد و برای عقب نشینی بهانه تراشی کند.
وی ادامه داد: آمریکا به فکر حقوق بشر نیست و فقط منافع خود را دنبال می کند و برای به دست آوردن منافع خود حاضر است که مردم خود را قتل عام کند.
وی خاطر نشان شد: آیا اعتراض مردم بحرین علیه حکومت خود موافق حقوق بشر است که کسی به داد آن ها نمی رسد حال آن که مردم سوریه که موافق رژیم خود هستند ضد حقوق بشرند که برخی از کشورها دنبال گرفتن حقوق آن ها هستند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان عنوان کرد: مردم آمریکا با اقدامات این دولت در قبال سوریه مخالف هستند و اگر حکومت این کشور با آزادی بیان مردمش مخالفت نمی کرد شاهد اعتراضات بسیار گسترده ای علیه دولت اوباما از سوی مردم آمریکا بودیم.
وی با اشاره به پا فشاری کشورهای عربی و ترکیه برای جنگ با سوریه اظهار داشت: این پا فشاری ها هدفی جز فریب اذعان عمومی ندارد و می خواهند عقب نشینی آمریکا را توجیح کنند.


 


کد مطلب: 8929

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8929/اوباما-دنبال-بهانه-عقب-نشینی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir