کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرداران و فرماندهان چهارمحال و بختیاری در کتابی معرفی می شود:

رونمایی از کتاب لاله های زرد کوه در هفته دفاع مقدس

معرفی برنامه های هفته دفاع مقدس:

26 شهريور 1392 ساعت 13:11

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهار محال و بختیاری از رونمای کتاب لاله های زرد کوه در استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.


علی امیری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای هفته دفاع مقدس از کتاب ارزشمند و مرجع،"لاله های زرد کوه "که شامل معرفی سرداران، امیران،فرماندهان و سرافرازان شهید استان هست رونمایی کنند.
امیری شرکت جانبازان در رژه نیروهای مسلح و همایش پیام آوران استان در شهرکرد در تاریخ 31 شهریور را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: آسایش و آرامش جامعه امروز کشور مرهون خون پاک هزاران شهید است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران تصریح کرد:مراسم میهمانی لاله ها همزمان با میهن اسلامی روز پنج شنبه چهارم مهر در گلزار شهدای استان بر گزاری می شود.
امیری خاطر نشان شد: رونمایی از اثر چند رسانه ای سردار شهید،الیاس ارجمند و توزیع آن در سطح استان، دیدار از ایثارگران دفاع مقدس به ویژه خانواده اولین شهید دفاع مقدس استان، برگزاری مراسم یاد بود شهدا در سطح استان از دیگر برنامه های است که در طول هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.
وی اعزام پیام آوران ایثارجهت خاطره گویی درمدارس را از دیگر برنامه های دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: ترویج خصوصیات هشت سال دفاع مقدس یکی از برنامه های موثر در جهت افزایش آگاهی دانش آموزان و مربیان در مورد رشادت های مردان جنگ است.


کد مطلب: 8919

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8919/رونمایی-کتاب-لاله-های-زرد-کوه-هفته-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir