کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس:

نباید نسبت به تغییر رویکرد جریان استکبار، امیدوار شد

24 شهريور 1392 ساعت 9:07

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در به تاخير انداختن تحريم‌هاي جديد بر ضدجمهوري اسلامي ايران نبايد به تغيير رويكرد جريان استكبار اميد چنداني داشت.


سعيد زمانيان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: نظام سلطه همواره در پي تضمين منافع خود است و در به تاخير انداختن تحريم‌هاي جديد بر ضد جمهوري اسلامي ايران نبايد به تغيير رويكرد جريان استكبار اميد چنداني داشت.

وی افزود: از قبل از انقلاب تاكنون آمريكايي‌ها تا جايي در كنار دولت‌ها بودند كه منافعشان تامين بود اما بعد از پیروزی انقلاب که منافع آن‌ها به خطر افتاد از هر ابزاری برای ضذیه زدن به این نظام بهره گرفتند.

 زمانیان در توصيه به مسئولان از آنان خواست تا با درايت و تامل تغيير تاكتيكي مواضع آمريكا و غرب در به تاخير انداختن تحريم‌هاي جديد را دنبال كنند

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قطع روابط اقتصادي آمريكا و كشورهاي اروپايي با ايران موجب ضرر ميلياردي اين كشورها شد

زمانیان با بيان اينكه اگرچه رهبري نسبت به ارتباط با آمريكا هشدار داده‌اند ولي باب آن را هم نبسته‌اند، خاطرنشان كرد: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره هشدار داده‌اند كه آمريكا و غرب تا زماني در كنار كشورهاي جهاني سوم قرار دارند كه منافعشان تضمين شود.

وی تصریح کرد: اگر زمينه گفت‌وگو ميان آمريكا و ايران فراهم شود با رعايت همه جوانب و با درايت و تفكر اين كار دنبال شود

اين عضو كميسيون برنامه و بودجه خاطرنشان كرد: در همین راستا جمهوري اسلامی ايران در چارچوب قوانين بين‌المللي اجازه نمي‌دهند سلطه كشورهاي استكباري بار ديگر بر سر اين ملت دراز شود.

 زمانیان افزود: تغيير سياسي ايران فرصت خوبي است كه بايد از آن به بهترين نحو استفاده كرد و  نبايد اجازه تبديل فرصت‌هاي جديد به تهديد را دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 8868

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8868/نباید-نسبت-تغییر-رویکرد-جریان-استکبار-امیدوار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir