کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش زمانیان به برخی تحرکات اصلاح طلبان افراطی در استان:

زمان پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و سیاسی‌کاری به سر آمده است

23 شهريور 1392 ساعت 7:06

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: زمان پرداختن به مسائل جناحی و حاشیه‌ای و سیاسی‌کاری به سر آمده است، مردم انتظار حل چالش‌ها و مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی را دارند و گروه‌های فعال و افراد شاخص باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند.


سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: امنیت ملی و شرایط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور شرایطی را به وجود آورده که نیاز به همکاری و همراهی مسئولان نظام با دولت یازدهم احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل تابیدن انوار امیدبخش در ملت باید از این فرصت طلایی به بهترین نحو استفاده شود، افزود: گرایش‌های سیاسی باید حاشیه‌سازی‌ها را کنار بگذارند و به صورت شبانه‌روزی به رفع چالش‌های کشور کمک کنند، در این صورت امید در جامعه بارور شده و مشکلات کشور به تدریج حل می‌شود.

زمانیان با تاکید بر اینکه شرایط کشور شرایط ویژه‌ای است، تصریح کرد: زمان پرداختن به مسائل جناحی و حاشیه‌ای و سیاسی‌کاری به سر آمده است، مردم انتظار حل چالش‌ها و مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی را دارند و گروه‌های فعال و افراد شاخص باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جناح‌های چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا باید از افراط‌گرایی دست بردارند و تنها به فکر منافع مردم باشند و زمینه را برای تحقق حماسه اقتصادی فراهم کنند.

زمانیان با بیان اینکه اعتدال در قول و فعل مسئولان باید متبلور شود، گفت: دولت یازدهم اعتدال، تدبیر و امید را از لفظ به عمل تبدیل کند.

وی با بیان اینکه پرهیز از تنش‌ها و حاشیه‌سازی‌ها باید مورد توجه نمایندگان مجلس و سایر مسئولان کشور قرار بگیرد، افزود: مجلس به شدت باید از تبدیل روحیه امید مردم به ناامیدی اجتناب کند و همراه دولت باشد تا از ایجاد التهاب پیشگیری شود.

زمانیان خاطرنشان کرد: مجلس باید معقولانه و هوشمندانه مصالح و امنیت ملی را محور تعاملات خود با قوه مجریه قرار دهد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت:گرایش‌های سیاسی باید حاشیه‌سازی‌ها را کنار بگذارند و به صورت شبانه‌روزی به رفع چالش‌های کشور کمک کنند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب نقص‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود در غیر این صورت منافع حزبی و باندی سبب ضرر و زیان مردم می‌شود، گفت: تندروی،کندروی و بی‌توجهی به مصالح نظام و امنیت ملی سبب وارد شدن ضربات غیرقابل جبران می‌شود.

زمانیان افزود: افراط و تفریط همواره به اعتماد عمومی و امنیت ملی آسیب وارد کرده و در مردم دلسردی و نارضایتی به وجود آورده است به همین دلیل باید جلوی هر نوع تندرویی را گرفت تا اعتدال تجلی پیدا کند.


کد مطلب: 8842

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8842/زمان-پرداختن-مسائل-حاشیه-ای-سیاسی-کاری-سر-آمده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir