کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی در جمع هیأت های مذهبی ومداحان استان:

مبارزه، جهاد وایستادگی دربرابرظالم درس شهدا برای زندگی امروز ماست

بام ایران خبر , 20 شهريور 1392 ساعت 14:10

مبارزه، جهاد و ایستادگی در برابر ظالم درس شهدا برای زندگی امروز ما است و شرکت در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی نظیر انتخابات و راهپیمایی وظیفه همه قشرهای جامعه از حوزوی و دانشگاه تا هیئت های مذهبی است.


آیت الله نوری همدانی گفت: مصیبت خوانی و عزاداری ها فلسفه دارد و روضه خوانی و گریه ها باید هدف داشته و در راستای مبارزه و جهاد در راه اسلام باشد.

به گزارش جهانبین نیوز مرجع عالیقدر جهان تشیع در جمع هیات های مذهبی و مداحان استان چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین سرمایه ما ولایت اهل بیت است و بدون ولایت هیچ عملی از انسان قابل قبول نیست.

آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: فعالیت هیات های مذهبی باید در راستای اسلام و انقلاب و در زیر پرچم وحدت اسلام باشد.

وی ذکر مصیبت و عزاداری ها را دارای فلسفه دانست و تصریح کرد: باید از این مجالس درس قیام و مبارزه و جهاد در برابر ظالم فرا گرفت و گریه هم باید جهت دار و هدفمند باشد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع بیان داشت: هیات های مذهبی پرچمدار انقلاب و اسلام اند چرا که در همه عرصه ها حضور فعال دارند.

وی مبارزه ، جهاد و ایستادگی در برابر ظالم را درس شهدا برای زندگی امروز ما دانست و گفت: شرکت در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی نظیر انتخابات و راهپیمایی وظیفه همه قشرهای جامعه از حوزوی و دانشگاه تا هیئت های مذهبی است.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام والمسلمین نکونام هیات داری خوب، جذب جوانان، هدایتگری، تعامل با سایر هیات ها، حضور در صحنه های سیاسی، برنامه ریزی محتوایی، جلوگیری از بدعت ها و تندروی ها، جلوگیری از خود محوری و تکروی، حفظ شئونات و ترویج سبک زندگی اسلامی را از وظایف هیات های مذهبی برشمرد.


کد مطلب: 8804

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8804/مبارزه-جهاد-وایستادگی-دربرابرظالم-درس-شهدا-زندگی-امروز-ماست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir