کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی در دیدار مردمی در شهرکرد:

پا گذاشتن امریکا در میدان جنگ با سوریه برابر با نابودی امریکاست

بام ایران خبر , 18 شهريور 1392 ساعت 18:39

آیت الله حسین نوری همدانی گفت: سوریه به دلیل قرار گرفتن در جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و استبداد مورد هجمه امریکا قرار گرفته است وآ مریکا چه حمله کند و چه حمله نکند شکست خورده این میدان است.


 آیت الله نوری همدانی در دیدار مردمی با مردم شهرکرد که ظهر امروز در مصلی امام خمینی(ره) صورت گرفت گفت: بزرگترین نعمت خداوند به بشر ولایت است و انقلاب اسلامی شعاعی است از ولایت اهل بیت.

مرجع عالیقدر جهان تشیع اولین برکت برای انقلاب را تاسیس حکومت اسلامی دانست و تصریح کرد: حکومت های قبل از انقلاب همه سلطنت بودند و در اسلام حکومت سلطنت نامشروع است چرا که یک عده کاخ نشین و تجمل گرا بر مردم حکومت می کنند.

وی حق حکومت را تنها متعلق به پیامبر و امام معصوم دانست و اظهار داشت: این مسئولیت در زمان غیبت بر عهده فقیه اسلام شناس است که باید در تقوا، مدیریت، تدبیر، عدالت و شجاعت در حد کمال باشد.

آیت الله نوری همدانی به تشریح آثار انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ولایت، خودباوری و شجاعت مردم، احیای فرهنگ جهاد و شهادت، تاسیس بسیج، حاکمیت ارزشهای اسلامی، تبیین جایگاه بانوان، احیای نماز جمعه و بیدارگری اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی شهامت و خودباوری مردم در تمام عرصه ها از جمله زمینه های علمی و فناوری و نظامی و جهادی را از نتایج انقلاب اسلامی برشمرد.

مرجع  بزرگ تقلید اسلام و مردم و ولایت فقیه را ارکان انقلاب دانست و تاکید کرد: پیشرفتهای انقلاب اسلامی مرهون رهبری است و عدم موفقیت قیامهای مردمی در کشورهایی نظیر مصر، بحرین، اردن، لیبی و عربستان فقدان رهبری و ولایت فقیه است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که انقلاب ما باید صادر شود تصریح کرد: روز به روز توجه و تاسی محرومان و مستضعفان جهان که 99 درصد جهان را تشکیل می دهند به انقلاب ما بیشتر می شود.

وی بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و حتی جنبش های جهانی نظیر جنبش وال استریت را قیام 99 درصدی مردم بر علیه یک درصد استکبار و استبداد با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد که به زودی به نابودی مستکبران منجر می شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور انقلاب امام زمان(عج) است.

 

IMG 3501

 

مرجع عالیقدر جهان تشیع با اشاره به وقایع اخیر سوریه اظهار داشت: علت اصلی دشمنی امریکا با سوریه قرار گرفتن این کشور در جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و اسرائیل و همسویی با ایران است.

آیت الله نوری همدانی افزود: در امریکا صحبت شده اگر به سوریه حمله نکنیم ببر کاغذی خوانده می شویم ولی ما می گوییم امریکا چه حمله بکند یا نکند ببر کاغذی است و در این میدان شکست می خورد پس بهتر است بیش از این آبروی خود را نبرد و مثل گاوی که شاخ دارد اما عقل ندارد عمل نکند.

وی تاکید کرد: با توجه به پیشرفت سوریه و تسلط بر منطقه و اشراف اطلاعاتی بر منافذ و زرادخانه های هسته ای اسرائیل پا گذاشتن امریکا در میدان جنگ با سوریه برابر با نابودی امریکاست.


کد مطلب: 8754

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8754/پا-گذاشتن-امریکا-میدان-جنگ-سوریه-برابر-نابودی-امریکاست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir