کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در بروجن:

آمریکا آرزوی حاکمیت بر کشورهای اسلامی را به گور خواهد برد

18 شهريور 1392 ساعت 11:43

سردار جمشیدی با اشاره به اوضاع کنونی سوریه گفت:آمریکا آرزوی حاکمیت بر کشورهای اسلامی را به گور خواهد برد و اگر آغاز گر جنگ باشد مطمئنا تمام کننده جنگ فرزندان اسلام خواهند بود.


به گزارش خبرنگار جهانبین، رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در اولین یادواره شهدای عشایر قشقایی در بروجن با اشاره به توطئه های روز افزون استکبار گفت:دشمن برای این که فرهنگ جهاد وشهادت را از ملت ایران جداکند، هر روز در گوشه ای از جهان اسلام دسیسه ای ایجاد میکند و از سرمایه مادی گرفته تا تکنولوژی نظامی وهمه راهبردهایی که در اختیار دارد به کار میگیرد و خوشبختانه در هر نقشه ای ناکام می ماند و ملت ایران پیروزتر وسرافرازتر می شود.

سردار مهدی جمشیدی گفت: شهدا در تمامی قشرها نمونه و شاخص بودندوامروز ملت ایران مدیون خون شهدا هستند.

سردار جمشیدی بیان داشت:شهدا فرهنگ جهاد شهادت را به ملت ایران آموختند تا بتوانند یک تنه در مقابل نظام سلطه ایستادگی کنند.

وی افزود:ماندگاری یاد شهدا در این نهفته است که فرهنگ آزادگی و استقلال را با خون پاکشان به مردم آموختند و امروز وظیفه جوانان و ملت ایران است تا یاد آنان رازنده نگه دارند .


رئیس سازمان بسیج عشایری کشور تصریح کرد :عظمت ملت ایران به برکت خون شهیدان است و شهدا در تمامی قشرها نمونه و شاخص بودند.
به گفته رئيس سازمان بسيج عشايري كشور، حضور عشاير در حراست از مرزهاي سياسي كشور و مبارزه ايل قشقايي در مقابله با تهاجم انگليسي ها، برگ زريني است كه در تاريخ ملت ايران به يادگار مانده است.
سردار جمشيدي، تقديم ۱۰ هزار شهيد عشاير و يك هزار و ۴۰۰ شهيد ايل قشقايي را گواه تصديق غيرت ملي و مذهبي اين جامعه دانست و گفت: لباس سرخ شهادت برازنده اين قشر تلاشگر و بي ريا است.
گفتنی است: نخستين يادواره ۱۲۰ شهيد عشاير قشقايي چهارمحال و بختياري و فارس با حضور رئيس سازمان بسيج عشايري كشور، مسئولان استان هاي فارس و چهارمحال و بختياري شامگاه يكشنبه ۱۷ شهریور در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن برگزار شد.


کد مطلب: 8744

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8744/آمریکا-آرزوی-حاکمیت-کشورهای-اسلامی-گور-خواهد-برد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir