:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - آیا رییس جمهور، پیا (مرد) بدرد بخوری هست؟ - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دغدغه پدر114ساله شهیداردلی:

آیا رییس جمهور، پیا (مرد) بدرد بخوری هست؟

پایگاه خبری تحلیلی هفت چشمه , 17 شهريور 1392 ساعت 11:54

پدر شهید اسماعیل نظری سرمازه گفت:آیا رئیس جمهور جدید پیا (مرد) به درد بخوری هست یا خیر؟آیا ایران را آباد خواهد کرد یا خیر؟


به همراه جمعی از مسولان و فرماندهان سپاه، تصمیم گرفتیم باخانواده معظم شهدای بخش میانکوه در شهرستان اردل دیدار و با آنها مصاحبه ای ترتیب دهیم تا شما را با دلاوران عرصه عشق بیشتر آشنا کنیم.
  به سراغ پدر شهید بزرگوار اسماعیل نظری سرمازه آمدیم عزیزی خونگرم و دوست داشتنی
که تقریبا 4 سال است به علت سکته زمینگیر شده و توان حرکت ندارد به محض ورود ما ،پدر شهید  بلافاصله از پسرش خواست از فرمانده سوال کند آیا رئیس جمهور جدید دکتر روحانی پیای به درد بخوری هست یا خیر؟ و آیا ایران را آباد می کند یا خیر؟

قابل توضیح اینکه پیا (piya)در گویش لری به معنی مرد است و منظور ایشان این بود که آیا رئیس جمهور انسان کارآمد، کارآزموده ، شایسته و.... هست یا خیر؟

  جمشیدی فرمانده سپاه اردل در جواب، دکتر روحانی را یکی از چهره های برجسته انقلاب و فردی کارآمد، دلسوز، مطیع ولایت و موثر در حل مشکلات دانسته و ابراز امیدواری کرد و گفت: با مدد و لطف الهی، همیاری وهمکاری مردم ومسئولین وتلاش وکوشش مجموعه دولت دکتر روحانی گام های موثری در جهت شکوفایی هر چه بیش از پیش انقلاب برداشته شود.

حال که دغدغه های یک پدر شهید این چنین است انتظار می رود که دولتمردان صادقانه و عالمانه رفتار کنند با همه امکانات در جهت رفاه مردم تلاش کنند زیرا بهترین راه مبارزه با دشمنان خدمت به مردم است و رضایتمندی مردم پایه های انقلاب را مستحکم تر خواهد کرد.

شهدا شمع های روشن کشور ما هستند آنها درست است در خاک آرامیده اند ولی روح پر فتوحشان همواره حافظ این انقلاب و پیرو رهبری می باشد،و امیدوارم دعای خیرشان همواره بدرقه مردم ایران اسلامی باشد خانواده شهدا که گلهایی آسمانی در دامن خود پرورش داده اند باعث افتخار ما هستند چه پدرها و مادر هایی که اسماعیلهای خود را قربانی کردند چه یعقوب ها که در انتظار یوسف وصالشان پیرهنشان را می بویند ومی بوسند،ولی باید به این همه ایمان و صبوری آنها چه گفت؟


کد مطلب: 8722

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8722/آیا-رییس-جمهور-پیا-مرد-بدرد-بخوری-هست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir