کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایران، تنها کشوری است که حق مردم فلسطین را می گیرد

17 شهريور 1392 ساعت 12:48

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: بنا بر حدیثی معتبر ایران نابود کننده رژیم صهیونیسم است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت الاسلام والمسلمین عرفان در جمع مردم شهرکرد با اشاره به حدیث امیرمومنان امام علی (ع) در مورد پایان تاریخ افزود: قبل از ظهور، یهودیان بر مسلمانان سلطه پیدا می کنند که سبب بیداری مسلمانان و اتحاد آن ها می گردد  این در حالی است که قبل از ظهور منجی عالم بشریت، کشور ایران اسرائیل را نابود می کند و حق مردم مظلوم فلسطین را باز می ستاند.

عرفان برپایی یک جنگ جهانی را از نشانه های ظهور امام عصر(عج) دانست و گفت: بنا به روایت امام صادق(ع)  قبل از ظهور منجی بشریت جنگ عظیمی رخ می دهد که از هر سه نفر یک نفر زنده خواهد ماند ولی شیعیان اهل بیت (علیهما السلام) از این آسیب در امانند.

عرفان اظهار  داشت: دیدگاه هر جامعه نسبت به آخر الزمان متفاوت است که در این میان دین مبین اسلام پایان تاریخ را روشن و امیدوارانه بیان کرده است، این در حالی است که برخی از دانشمندان بر این باورند که در پایان تاریخ، گروهی با کشتار دسته جمعی تمام انسان ها را نابود خواهند کرد.

وی ادامه داد: در آخر الزمان وقتی ولی خدا ظهور می کند تمام انسان ها به آرزوی خود می رسند و طعم عدالت واقعی را می چشند، چیزی که تا حال تاریخ به خود ندیده است.

عرفان، بخل، ترس، حرص و تمع را  جلوه بد بینی به خدا دانست وعنوان کرد: هر فردی به اندازه ی حسن زن خود نسبت به خدا پاداش می گیرد این در حالی است که انسان باید همیشه به خود سوء زن داشته باشد و مشورت را تکه گاه خود قرار دهد.

وی در پایان در پاسخ سوال یکی از حاضران  در مورد اهدای عضو مرگ مغزی گفت: بسیاری از مجتهدین اجازه نمی دهند اعضای بیمار مرگ مغزی اهدا شود ولی در فرهنگ عامه، رسم پسندیده و نیکویی است.

 

 


کد مطلب: 8676

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8676/ایران-تنها-کشوری-حق-مردم-فلسطین-می-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir